Gå til innhold

Funker ikke å lagre film i Halo 3 Beta

Laland

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg akkurat spilt en av de bedre rundene mine i Halo 3 Betaen og vil såklart lagre filmen. Når jeg trykker på Back, og deretter på X skjer det ingenting. Har prøvd uttallige ganger, i lobbyen, i matchmaking og på "view a film" menyen, men ingenting skjer. Den lyden som kommer når man trykker på en knapp er der.

Noen av grunnene til at jeg vil lagre den var at det var Team Slayer på Valhalla, jeg tok sniperen med en gang og hopper inn i Mancanon og får ett headshot mens jeg var I mancanon. Deretter fikk jeg Sniper Spree, Killing Spree, 5 headshots, 7 kills med sniper, masse knockdowns samt double kills og spartan laser kills.

Har prøvd og slette en annen film, men den vil fortsatt ikke lagre seg.

Idèer, anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det tar jo ikke mer en 6MB "filmen" så tviler på at det er plass. Med mindre han har veldig veldig lite plass.

8717393[/snapback]

BARE 6MB?!! Wow trodde 10-15 minutter av en Halo match tok mye mer enn det med så bra kvalitet. Videoklipp man laster ned på nett på 6MB som varer et par minutter er jo kornete og helt jævlige å se på.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Det er nok ikke en ekte film, "filmen" er kun info om alt som foregikk i løpet av matchen. Spillet rendrer filmen ved bruk av denne informasjonen.

8717567[/snapback]

Jepp. Er nok bare instruksjoner i en tekst-fil.

Dette skjedde meg en gang da noe jævlig artig skjedde. Typisk! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...