Xneon Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 er det noen som har fått vista grafikk drivere til å funke? har et xfx geforce 8600gt:D men alle driverene jeg laster ned er det feil med... noen som vet hva jeg kan gjøre?? får ikke installert driverne en gang:D Lenke til kommentar
Megern Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 er det noen som har fått vista grafikk drivere til å funke?har et xfx geforce 8600gt:D men alle driverene jeg laster ned er det feil med... noen som vet hva jeg kan gjøre?? får ikke installert driverne en gang:D 8709230[/snapback] Har du 32bit eller 64bit vista? Har du prøvd å laste ned fra nvidias hjemmesider. Venter med å si mer før jeg får mer info Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 har lasta ned begge men vista sier at det ikke er vista.. Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 nvidia driverne tror det ikke ligger vista inne som os men det er vista:S hva gjør jeg nå? må jeg registrere mitt eksemplar av windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå