Gå til innhold

Problemer med kobling mellom harddisk-Bærbar PC

Anbefalte innlegg

Det har oppstått et lite problem som jeg håper at dere kan hjelpe meg å finne ut av.

Jeg kjøpte følgende eksterne harddisk til min bærbare pc: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=47873

Den har fungert helt fint, hele tiden. Uten noen problemer.

Så kjøpe jeg med en ny tv, som hadde Usb-utgang(Mulighet for å spille av filmer, musikk osv) Så måtte jeg jo prøve å koble denne eksterne harddisken min til tven, for å se om jeg kunne få spilt av filene. Det fungerte ikke.

Når jeg plugget i harddisken i min bærbare pc igjen, så klarer den ikke å lese av harddisken. Det kommer en bekjed om at det er noe feil med harddisken:(

Hva må jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du sjekket harddisken for feil? (Med chkdsk eller høyreklikk på disken -> egenskaper -> verktøy -> Sjekk for feil (aner ikke hva det heter i norsk windows...))

8709303[/snapback]

Hvis jeg prøver å høyreklikke på disken (G:) Så henger pcen seg bare opp. (Virker som den har store problemer med å lese disken)

Lenke til kommentar

Vent, skjedde et problem til. Etter at jeg gjorde det her så ble den mappen med filmer fjernet. Jeg finner den ikke når jeg er inne på G:. Når jeg ser hvor mye plass som er brukt så ser jeg at filmene er der, men jeg finner de ikke. De andre mappene som var der er der enda.

Noen tips til hvordan jeg finner de?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...