DementedAlbino Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 til å virke sammen med winoncd 5. HAr lastet ned alle oppdateringer av programvaren med den vil ikke brenne raskere enn 2x likevel...Hva kan jeg gjøre... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Prøvd å sette dma på? prøvd kvalitetsplater? Prøvd f.eks. Nero? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 kjører du winxp og har installert ASPI? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 kjører du winxp og har installert ASPI? JA jeg har winxp. Hva er ASIP og hvo finner jeg det. Den brenner jo med riktig hastighet i alle andre programmer.Er bare winoncd som er vanskelig, og det programmet vil jeg gjerne ha. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 er det en demo? de har ofte begrensninger Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 er det en demo? de har ofte begrensninger Nei er fullversjon. Power edition Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg ville nokk heller anbefale Ahead nero en winoncd. www.nero.com for dl. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 kjører du winxp og har installert ASPI? JA jeg har winxp. Hva er ASIP og hvo finner jeg det. Den brenner jo med riktig hastighet i alle andre programmer.Er bare winoncd som er vanskelig, og det programmet vil jeg gjerne ha. Har du installert mangen brenneprogrammer på samme pc kan du få problemer. Du bør bare bruke ett om gangen. Årsaken er at brenne programmene krangler seg i mellom? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 kjører du winxp og har installert ASPI? JA jeg har winxp. Hva er ASIP og hvo finner jeg det. Den brenner jo med riktig hastighet i alle andre programmer.Er bare winoncd som er vanskelig, og det programmet vil jeg gjerne ha. Har du installert mangen brenneprogrammer på samme pc kan du få problemer. Du bør bare bruke ett om gangen. Årsaken er at brenne programmene krangler seg i mellom? Har nero og fantom cd på maskinen. Da jeg hadde min 24x brenner var det ikke noe problem. Er etter at jeg gikk over til 48x det er blitt rot i winoncd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå