cbcb Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 jeg lastet ned Counter-life, men jeg kan ikke begripe hvordan det virker eller hva det er. Kan noen hjelpe meg? hva er Counter-life? Lenke til kommentar
sim Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Kanskje du burde ta en titt på denne siden ? Counter-Life - A Singleplayer Half-Life Modification Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 grrr. irriterende. har lastet ned, og prøver å installere.. kommer frem til katalog-velge-delen, men install-knappen er grået ut. FURT! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Counter-Life funker perfekt for meg Men problemet deres er kanskje at dere har glemt å extracte CS-modellene... CL trenger CS-modellene for å funke Half-Life med CS våpen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Og CL funker jo ikke med CS Retail hvis dere har det Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hvis det er selve installasjons programmet dere har problemer med.. så kan dere jo alltids laste ned "CL b4.3 no Installer Version" Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Fant forresten ut at du må ha ha Half-Life sånn, C:SierraHalf-Life , så kan du installere det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 ah.. jeg har c:/games/halflife/ tsk, tsk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå