Lukilock Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Hallo, godt folk! Etter som at XAMPP plutselig ikke vil virke her, så trenger jeg en ny client(eller hva enn skal kalle det.) Noen som har anbefalinger til et nytt program? Krav: -PHP -MySQL -Og, gratis Tips? Sempron Endret 26. mai 2007 av Sempron Lenke til kommentar
rønning Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det beste er å legge inn Apache, PHP og MySQL manuelt Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 og hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Last ned alle programmene og installer de, og så gjør du noen endringer i http.conf hvis du går for denne løsningen kan jeg hjelpe deg med det som skal endres Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Da går jeg for det Men får ikke gjort noe idag, skal ha konfirmasjon i mårrå, så jeg har noe å gjøre i kveld.. Sempron Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 -Download Apache -Download MySQL -Download PHP Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Sorry! Fant ikke igjen posten der jeg hadde postet den, admin. hadde flyttet den Skal innstalere nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå