Gå til innhold

Tidenes største landplage

Lekser

Anbefalte innlegg

Elsker å hate "Call on Me", for alle som sier Techno er best, sier jeg bare imot med Call on me =)

8710410[/snapback]

Hvorfor det? Det er jo Dance.

Min stemme for største landeplage går til Neste Somer av Ravi og han andre karen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har nevnt den nye reklamesangen for Norvegia ost? "Norvegeiaaaa, er osten jeg vil ha. For en drøm uten ost er et mareritt er Norvegia!" Skjønner ikke helt sammenhengen i den setningen, apropos det, verset han synger er hvertfall umulig å skjønne!

Mange som driver å nynner på den her om kring, ufattelig irriterende. :p Har kanskje noe med at vokalisten kommer fra området her. :p

Lenke til kommentar
alle vorspiel der en ellerannen kødd skal brife med at han kan posgirobygets - idylll... Tidenes mest playde gitarlåt..

8713453[/snapback]

Haha, det er sånn standarsang blant 14-16 åringer som har hjemmefester. Ja, den er ganske irriterede.

8713500[/snapback]

Tullprat. Den er herlig. EOD.

Værste landeplage? Grandiosa reklamene!

Hva faen feiler det folk som med vilje og viten setter på den sangen, hører på den og tenker "eeyyy, denne var jo fet". Er det noe som mangler i toppetasjen? Eller er de enkelt og greit laverestående individer?

Jeg anser meg selv som hevet over alle som liker grandiosa sangene. De sangene er rent hat, ingenting annet!

Nok en gang, Postgirobygget - Idyll er en herlig sommersang, og sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Schnappi, Crazy Frog, I et rosa helikopter, Grandiosa sangene, Call on me er forferdelig +++

8733237[/snapback]

Du har de værste, men må bare legge til "My boobs are okey"

Bare gud vet hvor mye jeg hater den sangen!

Lenke til kommentar

Topicen heter "Tidenes største landplage"...

Da synes jeg det er litt rart at omtrent alle poster sanger som er forholdsvis nye, og ble spilt på radioen i under én måned?

Edit: Har man dårlig hukommelse, er man for ung, eller har det rett og slett ikke vært noen landeplager før de 2-3 siste årene? :hmm:

Endret av -Jungeldyret
Lenke til kommentar

Mange for unge vil jeg tro. Men det var da ketchup song som virkelig satte det i gang?eller husker jeg feil?

Mener selv fortsatt at Summer Of 69 er den verste landeplagen noen gang,virker som den er innebygget i huet på alle jenter og kommer fram når de drikker eller med en gang sommeren er i gang.

Lenke til kommentar

"I'm blue dabadi dabadai...."

De spillte den over alt, det gikk liksom ikke an å unngå den sangen. Fremdeles dukker den opp iblandt, og setter seg fast i hodet ens i en uke eller fem.

I samme rekke burde kanskje Daddy DJ og Mom is home nevnes.

Dr. Bombay er jo et hatobjekt i seg selv, husker spesielt barneskolediskotekene, alle digget den musikken. Makan til travel og jævlig musikk skal en lete lenge etter.

Og selv om hun sikkert er glemt om et år, så er vår alles kjære Rhianna eller hva hun nå heter og Unfaithfull en sang som har blitt spillt ekstremt lenge nå. Den gneldrete og skjærende stemmen hennes hører man på ethvert kjøpesenter, på radio, på tv, utesteder, dårlige fester, osv. for tiden.

Lenke til kommentar

Må bare si meg sterkt uenig med den som kritiserte "Don't let the sun go down on me" av Sir Elton John. Det er en evergreen, ikke en landeplage!

En liten liste med fæle greier:

*Mmmbop

*Alt av Ravi, det som irriterer mest er at dans på bordet ble utgitt under Folk og røvere, som er et kvalitetsband. Og at han med vilje bryter ned norsk skriftspråk gjennom å kjøre tekstene på dialekt i videoene. Fysj!

*Justin Timberlake får meg til å ville rive av meg ørene.

*Call on me, Sending you an SMS, boten anna og all annen forferdelig lavmåls 2-min produksjoner av noe møl, som gjerne skal selge på kun video med pupper.

KRZT: Vassendgutan, 3 Busserulls, Vestlandsfanden og slike er ikke alltid den store musikken, men de har alltid en egen sjarm, særlig når sommeren kommer og man har øl i hånd. Det er bare herlig når hele festen skråler med på "brenn alle bruer", eller når man er full til sjøs og "skip o' hoi" gjaller fra anlegget i båten. :)

Lenke til kommentar
"I'm blue dabadi dabadai...."

De spillte den over alt, det gikk liksom ikke an å unngå den sangen. Fremdeles dukker den opp iblandt, og setter seg fast i hodet ens i en uke eller fem.

8746083[/snapback]

Den er jo konge :!:

Grandiosa - Full pakke er nok den verste sangen .. du får den på hjernern i flere timer.

Lenke til kommentar
Mange for unge vil jeg tro. Men det var da ketchup song som virkelig satte det i gang?eller husker jeg feil?

Mener selv fortsatt at Summer Of 69 er den verste landeplagen noen gang,virker som den er innebygget i huet på alle jenter og kommer fram når de drikker eller med en gang sommeren er i gang.

8744533[/snapback]

Summer Of 69 er jo kjempe bra!! :)

Lenke til kommentar

Mange "gode" hat-låter her, ja.

Jeg blir også dårlig når jeg hører den der som går

"my life, my life, my life... In the sunshine!

(Du pi di, du pi di(<--- Piano))

Everybody loves the sunshine!

(Du pi di, du pi di (<--- Piano))"

mm.

Maken til trasig tekst og tafatt melodi skal man desverre ikke lete lenge etter, men læll...

Endret av Pandaanders
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...