Lekser Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Hvilken sanger elsker dere å hate? Kom med de og begrunn svaret! Endret 26. mai 2007 av June-aid Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) elsker å hate? Altså låter vi bare simpeltent elsker å hate? Alle Crazy Frog sangene er jo en reeen landeplage! Verste masemusikken ever, og det blir ikke noe bedre av å høre den om og om igjen. Endret 26. mai 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 "We Built this City"... huff! Ellers har vi "Life is Life" og "I don't Like Reagge" Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ich bin schnappi das eine krokodill og hm craaazy frog sangene -,- Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Bombadilla Life med Franklin (?) Tror ikke jeg trenger å begrunne hvorfor :-) Endret 26. mai 2007 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 I wont let the sun go down on me (tror jeg den heter) har en tendens til å bevege på foten når den kommer, selv om jeg hater den sangen Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Summer of 69. Kan ikke en gang beskrive hvor forbanna jeg blir hver gang en jente setter på denne eller begynner å synge på den. Kan også nevne noen av Ravi's saker,Crazy Frog og Killing Me Softly. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Can you forgive me med return (naboen satte den akkurat på) - musikk skaper følelser. I dette tilfeller onde følelser overfor naboen. Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Can you forgive me med return (naboen satte den akkurat på) - musikk skaper følelser. I dette tilfeller onde følelser overfor naboen. 8709217[/snapback] Stakkars deg! Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Den derre "OHOHOH trouble in America, nothing on the TV, there's nothing on the radio and I can't get no sleep OHOHOH panic in America" Stygg sang med stygg vokalist og meningsløs, sytete tekst. Endret 26. mai 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 "Call on me," som gikk på tv konstant for et par år tilbake, hater den! Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jepp, jeg mistenker han for å drive psykisk tortur av nabolaget. Med fare for å stjele tråden, kommer jeg til å poste updates for hver gang han spiller en sang som skaper hat. Her we go again... Return er forkastet til fordel for ; Vassendguttan', skjønner ikke hva sangen heter eller handler om. Men det er allsang, så jeg er nok den eneste som ikke skjønner hvor herlig den sangen er. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Blir nysgjerrig på hva slags anlegg denne naboen din har Håper han har fått det anbefalt her inne For å ikke bli for off topic kan jeg legge til at holly dolly er enda verre enn de jeg nevnte i stad. Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Summer of 69. Kan ikke en gang beskrive hvor forbanna jeg blir hver gang en jente setter på denne eller begynner å synge på den. Helt enig! AHHHH HJÆLP! Endret 27. mai 2007 av Sondrey Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Min nabo er tydeligvis ett orakel hva grusom musikk anngår. Do You Think I'm Sexy - Rod Stewart... håper de stikker på byen snart. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Boys boys boys og MY Boobs are okey!! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg HATER generelt alle sanger som inneholder disse ordene: babe/baby, love, kiss osv. Det er så j'vlig mange sanger som ligner på den samme sangen, bare annen melodi. Irriterende deluxe! Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Elsker å hate "Call on Me", for alle som sier Techno er best, sier jeg bare imot med Call on me =) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Ketchupsangen var ikke akkurat lekker den heller. ..eller grandiosa-sangene. Shabadabadong! Men reklamesanger er ofte ekstra irriterende fordi man gjører hører de igjen og igjen og igjen. Endret 26. mai 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er mektig lei It's raining man, hallelujah! Kan btw, ikke fatte at folk hater Live is Life og Bombadilla life. Makan til fengende musikk skal du lete lenge etter. De fengende trommer og den fete melodien finner du ikke noe annet sted. Er på samme linje som Mahna mahna og Haba Haba Zoot Zoot. Når jeg tenker meg om liker jeg vel egentlig ikke Dragostea din tei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå