Badering Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Hei folkens. Lurte på om folket kunne gi litt konstruktiv kritikk rundt design og kode på min blogg, badering. På forhånd takk Endret 26. mai 2007 av Badering Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Ikke mye vakert i min opera(9.21): http://gfx.cissam.com/diskusjondotno/badringenz.PNG Endret 26. mai 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Refresh. Endret litt kode, og skrev litt feil, så det ble seendes litt bajas ut et minutt eller to. Men er fikset nå EDIT: auda, funket vist ikke særlig i Opera alikevel. EDIT2: Da skulle det fungere i både Opera, Firefox og Safari. Endret 26. mai 2007 av Badering Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det var en OK farge, men du har ikke brukt den optimalt. Jeg savner noe retro gfx under hoyre raden. Ble litt tomt der. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg savner noe retro gfx under hoyre raden. Ble litt tomt der. 8708774[/snapback] Tja, er enig i at det er relativt tomt der. Har planer om å fylle den opp med linker til relevante nettsider, etcetra. Tips? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Savner litt hvitt, men ellers så ser det bra ut. Men ville hatt noe hvitt slik at du får litt kontrast. Bak all teksten ville jeg hatt hvit tror jeg. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Likte designet, men du kunne kanskje brukt plassen på høyresiden litt bedre. Forresten: Husk på at apostrof før s ikke danner eierskap på norsk, bare dropp apostrofen. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) @Torjus - Noe lignende dette? Kan gjøre det bedre selvsagt, har bare endret bakgrunnsfargen. @xNINJA - Skal som sagt prøve å fylle opp høyresida Endret 26. mai 2007 av Badering Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Det var en OK farge, men du har ikke brukt den optimalt. Jeg savner noe retro gfx under hoyre raden. Ble litt tomt der. hmm det ble en rar dobbel post... hmm Endret 26. mai 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 @Torjus - Noe lignende dette? Kan gjøre det bedre selvsagt, har bare endret bakgrunnsfargen. 8709027[/snapback] Det ble mye bedre! Mangler bare en overgang mellom fargene nå. En grunge effekt eller noe. Ala dette: Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Takk for tips, Torjus! En overgang er under utvikling i Photoshop nu EDIT: Oppdatert! Endret 26. mai 2007 av Badering Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Den står bare og lader...med andre ord: kommer ikke inn. Noe med serveren eller? Vil gjerne se sida di og gi (kanskje) konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ja, na fikk jeg en Error establishing a database connection-feil Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Den er vist nede =/ Må se å få byttet til en annen host snart, da denne (freehostia) ikke er særlig stabil. Dog, hva skal man vel vente av en gratishost. Må kjøpe snart EDIT: Da var siden oppe å gå igjen Endret 26. mai 2007 av Badering Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvorfor i all verden er hjemmesiden din proppet med massevis av reklame? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Akkurat nu er det relativt mye. Google-reklamene skal integreres litt bedre i designet, og eksprimiterte litt med tradedoubler-reklamer idag. Fungerer ikke særlig. Lenke til kommentar
chriscandy Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det her er jo en helt ok side dette. Men når jeg tenker blogg så tenker jeg mest på innhold, ikke layout. For å skape en blogg som er spennende og lærerik må du skape ditt eget "språk", vise saker fra ditt ståsted. Det er for meg viktigere en layout når det gjelder blogger. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) @chriscandy - Har ikke sagt at layout > innhold. Jeg ønsker bare respons på designet i dette tilfellet, da det også er greit om en blogg ikke ser alt for halvgærent ut Er enig i hva du sier Endret 27. mai 2007 av Badering Lenke til kommentar
chriscandy Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ok, skjønner Ikke meningen å være pirkete... For min del så ville jeg ha brukt forskjellige fonter på overskrifter og tekst. Jeg forstod ikke med en gang hvor jeg måtte trykke for å gå til selve artikkelen. Ikke alle skjønner at man må trykke på overskriften. Ellers så er du på vei. Men hvis du har rundt 350kr å avse i løpet av et år så får du et veldig godt webhotell hos one.com. (liker ikke reklame) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå