Bister Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 en kamerat av meg har en Compaq Presario R3000 vis han sitter på den en liten stund så bare skrur seg av, så vis han sitter og spiller så plutselig bare skru den av seg, utrolig plagsomt spør du meg. kan noen her vennligst hjelpe meg? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det høres nesten ut som om strømforsyningen er for liten, men på en ferdig pc hadde det vært litt rart. Det kan være at den går varm. Skjer dette som regel når maskinen jobber aktivt med spill, videokonvertering e.l.? I så fall ville jeg sjekket for støv og lignende rundt vifter. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Dette skjer etter den er blitt ganske varm og jobbet litt med spill. støvsugde den for et par uker siden og det hjalp litt men ikke stort. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Er det garanti på de fortsatt kan han jo sende den inn. Hvordan støvsugde du den? Åpnet dun og gjorde det grundig, eller holdt du bare støvsugeren foran viften? Det kan lønne seg å gå over kjøleribber og vifter med en q-tip eller lignende for å fjerne støv i riller og på vifteblader. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 har tenkt over det, er nok ikke no garanti på den så er jo bare og gjøre det da. Lenke til kommentar
Buer Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 en kamerat av meg har en Compaq Presario R3000 vis han sitter på den en liten stund så bare skrur seg av, så vis han sitter og spiller så plutselig bare skru den av seg, utrolig plagsomt spør du meg. kan noen her vennligst hjelpe meg? 8708472[/snapback] Jeg er enig at det kan være, varmen som gjør det. Strømmen er d nok ikke. Siden den sånn "plutselig" skrur seg av. Og når det som oftest skjer når du har spillt eller lignende. Kan hende det kan hjelpe å ta av prossesoren og smøre på rikelig med kjølepasta. det kan hjelpe også. Men det kan hende at det bare er dårlig kjøling. Kjenner en som smørte på kjølepasta og da sluttet den å slå seg av. Kan du skrive ned noen spessfikasjoner om den? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 men støvsugde den ordentlig på nytt og det funker fint nå.... takker for svar Lenke til kommentar
Buer Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 men støvsugde den ordentlig på nytt og det funker fint nå.... takker for svar 8715114[/snapback] ikkeno å takke for det er jo derfor vi har forum ^^ ps, brukte du piperenser for å gjøre rent kjøleribbene? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 nei, brukte bare støvsugeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå