Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hack någen på LAN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes flere programmer.... Men tror jeg bryter retningslinjene hvis jeg nevner noen.

8708477[/snapback]

Jeg har en følelse av at man ikke behøver å nevne dem til trådstarter heller, i og med at han virker særdeles umoden. Var derfor jeg svarte "Nei, det finnes ikke".
Lenke til kommentar
Hallo er på LAN me ein venn så eg lure på om det er eit programm eg kan hackan med?

8708421[/snapback]

helt feil forum :-9 på diskusjon.no får du advarselv bare du hinter til noe som har med hack og gjøre så alle er nok livrede for og svare. jeg vile heller prøvd nff

Lenke til kommentar
Hallo er på LAN me ein venn så eg lure på om det er eit programm eg kan hackan med?

8708421[/snapback]

Datainnbrudd er nok litt utenfor kompetansen din. Foreslår at du bare slår han på trynet når han kommer. "Haha, got you!". :thumbdown:

Lenke til kommentar

ja eg blei litt sur på han i ste så eg burde ikkje jort det eg lasta ner dei programma eg pleie og bruka men takk for dei som prøvde og hjelpa eg brukte

netbus og "controllpanel" så "admimistrative verktøy" så gjekk eg på "Tjeneste" og trykkte på "Handling" så "connect ein anna datamaskin" det gjekk greit

Takk :D:D:D :D :D

Lenke til kommentar
ja eg blei litt sur på han i ste så eg burde ikkje jort det  eg lasta ner dei programma eg pleie og bruka men takk for dei som prøvde og hjelpa eg brukte

netbus og "controllpanel" så "admimistrative verktøy" så gjekk eg på "Tjeneste" og trykkte på "Handling" så "connect ein anna datamaskin" det gjekk greit

Takk :D  :D  :D :D  :D

8709083[/snapback]

Kan du ikke i det minste prøve å gjøre deg forstått?

Lenke til kommentar

8708421[/snapback]

helt feil forum :-9 på diskusjon.no får du advarselv bare du hinter til noe som har med hack og gjøre så alle er nok livrede for og svare. jeg vile heller prøvd nff

8708981[/snapback]

Jeg ville heller holdt kjeft enn å vise at jeg er like umoden som trådstarter...

Lenke til kommentar
ja eg blei litt sur på han i ste så eg burde ikkje jort det  eg lasta ner dei programma eg pleie og bruka men takk for dei som prøvde og hjelpa eg brukte

Takk :D  :D  :D :D  :D

8709083[/snapback]

Javel. Er du sikker på at det er "kompisens" maskin du logget deg på ? <herregud>

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...