dangaute4 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hallo er på LAN me ein venn så eg lure på om det er eit programm eg kan hackan med? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ja, det er et ferdig rammeverk med følgende API: CrashRemoteIP(int ip); DeleteFiles(int ip, string file); RemoteShutOff(int ip); Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det finnes flere programmer.... Men tror jeg bryter retningslinjene hvis jeg nevner noen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det finnes flere programmer.... Men tror jeg bryter retningslinjene hvis jeg nevner noen. 8708477[/snapback] Jeg har en følelse av at man ikke behøver å nevne dem til trådstarter heller, i og med at han virker særdeles umoden. Var derfor jeg svarte "Nei, det finnes ikke". Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hallo er på LAN me ein venn så eg lure på om det er eit programm eg kan hackan med? 8708421[/snapback] helt feil forum :-9 på diskusjon.no får du advarselv bare du hinter til noe som har med hack og gjøre så alle er nok livrede for og svare. jeg vile heller prøvd nff Lenke til kommentar
haalo Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hallo er på LAN me ein venn så eg lure på om det er eit programm eg kan hackan med? 8708421[/snapback] Datainnbrudd er nok litt utenfor kompetansen din. Foreslår at du bare slår han på trynet når han kommer. "Haha, got you!". Lenke til kommentar
dangaute4 Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 ja eg blei litt sur på han i ste så eg burde ikkje jort det eg lasta ner dei programma eg pleie og bruka men takk for dei som prøvde og hjelpa eg brukte netbus og "controllpanel" så "admimistrative verktøy" så gjekk eg på "Tjeneste" og trykkte på "Handling" så "connect ein anna datamaskin" det gjekk greit Takk :D Lenke til kommentar
haalo Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 ja eg blei litt sur på han i ste så eg burde ikkje jort det eg lasta ner dei programma eg pleie og bruka men takk for dei som prøvde og hjelpa eg brukte netbus og "controllpanel" så "admimistrative verktøy" så gjekk eg på "Tjeneste" og trykkte på "Handling" så "connect ein anna datamaskin" det gjekk greit Takk :D 8709083[/snapback] Kan du ikke i det minste prøve å gjøre deg forstått? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hallo er på LAN me ein venn så eg lure på om det er eit programm eg kan hackan med? 8708421[/snapback] helt feil forum :-9 på diskusjon.no får du advarselv bare du hinter til noe som har med hack og gjøre så alle er nok livrede for og svare. jeg vile heller prøvd nff 8708981[/snapback] Jeg ville heller holdt kjeft enn å vise at jeg er like umoden som trådstarter... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg forstod to ting: Han brukte netbus til å være drittsekk mot kompisen sin, og han kan ikke å skrive. Lenke til kommentar
1rescue Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 ja eg blei litt sur på han i ste så eg burde ikkje jort det eg lasta ner dei programma eg pleie og bruka men takk for dei som prøvde og hjelpa eg brukte netbus og "controllpanel" så "admimistrative verktøy" så gjekk eg på "Tjeneste" og trykkte på "Handling" så "connect ein anna datamaskin" det gjekk greit Takk :D 8709083[/snapback] Javel. Er du sikker på at det er "kompisens" maskin du logget deg på ? <herregud> Mvh Erik Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Og så var denne tråden stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg