magneben Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Da jeg skulle kjøpe ny mobil stod det mellom 6610 og T68i. Har fått masse gode svar på mitt tidligere tema, og har bestemt meg for en T68i. Burde jeg allikevel ta T300 med i vurderingen. Har lest litt og for meg virker det ikke som om det er den helt store forskjellen mellom telefonene. T300 er jo mye billigere, selv om den ikke akkurat er vakker å se på. Noen som vet mer om forskjellen på T300 og T68i?? På forhånd takk Lenke til kommentar
dietah Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 t300 har ikke bluetooth/blåtann og kalender, men den har til gjengjeld polyfoniske ringetoner. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 har selv t300 og er meget fornøyd med den. t68 har endel dårligere standby-tid, noe jeg tror nokiaen også har. t300 er noe penere i real-life enn på bildene du ser på internett. hvis pris er ganske viktig for deg kjøp t300, hvis ikke er t68i det beste valget, du får den for ca. 3300 hos www.itbutikken.no Lenke til kommentar
dietah Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 t300 har veldig bra standby tid. tror itavisen.no målte den til 440 timer. det er jo over 2 og en halv uke. t68i har noe dårligere standby tid Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvis du ikke trenger Bluetooth og kalender så gå for T300. Den har utbyttbare deksler, så blir det noe riper, er det bare å skifte. Ellers så er det helt korrekt som skrevet over. IKKE døm den på bildene du ser. Den tar seg mye bedre ut i Reallife. Lenke til kommentar
cc Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hos yaTack.no er prisene så lave at prisforskjellen mellom disse to telefonene nesten er ubetydelig.... Hvordan er det med lagg-problemene de har hatt i meny/sms bruk på t68? Gjelder dette også t68i og/eller t68ie som de har på siten sin nå? Er det blitt fikset på t300, eller er det samme tlf. inni med samme problemene? T300 overrasket meg i fysisk størrelse, den er større enn den ser ut på bildene, likevel ikke så mye at jeg tror jeg ville følt forskjell på dem. Kalender er en ting, men er det ikke sånn at t68i kan synkroniseres med pc, mens t300 ikke kan det? Det er noe man kanskje ikke vektlegger så mye ved kjøp, men så kjekt det er når man får litt rutiner og bruker det til daglig.... At Bluetooth er kjekt, er det ikke tvil om. Folk må bare åpne øynene for alle bruksmulighetene... det er vilt! :o Jeg dras fortsatt mellom disse to telefonene, jeg er ikke sikker på hvilken jeg burde velge. Noen som kan gi meg anbefaling utifra det jeg har skrevet her, evt. erfaringer? Har noen fått testet t300 enda? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ja, T300 lagger like mye i menyer og meldinger som T68. Lenke til kommentar
beh Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Huff, nå har du gjort meg en Bjørnetjeneste... Så sitter jeg i samme saksen selv. Jeg har 2000 kr men vet ikke hvilken telefon jeg egentlig vill ha. Tenkte lenge på T200 det er ikke like morro som en med fargeskjerm. HeDa jeg ikke trodde at man kunne få T68i billigere enn 2500 med Netcom Talk så var saken enkel det måtte bli en T300 til rundt 1000 kr online med Netcom Talk. 1700 for T68i er jo utrolig billig. Noen hevder at det ikke er noen forskjell i hastighet på de to modellene, jeg har prøvet begge men det var ikke samtidig så jeg vet ikke helt. En kompis har T200, der er det ikke noe problem og skrive fortere enn det telefonen takler med T9. Men på en R520m var dette ikke like ille. Hva er så fordelene med T68i foran T300? [*]Bluetooth [*]Kalender [*]Komplett stemmestyring (med magisk ord) [*]Lavere vekt og penere yttre. Og omvendt: Fordeler med T300 foran T68i [*]Spill, mophun spill ikke java. Det er sikkert ok men jeg kunne like gjerne vært uten det og heller hatt mere minnne eller raskere SMS skriving. [*]Deksler, også noe jeg ikke bryr meg noe særlig om, men det er lettere å bytte om man får riper på telefonen. [*]Polyfonsike ringetoner, også fjortiss ting. Men kunne være gøy å ha tetris fra gameboy men ellers ikke noe som får meg å velge T300 foran T68i. Jeg får se hva det blir til, nå har jeg ingen anelse... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 med oppdatert software som kan oppgraderes gratis på et hvilket som helst ericssonsertifisert forhandlersted, så mener jeg at lagging er fryktelig overdrevet. med den første softwaren jeg hadde i telefonen min, en T68, var det lagg som var smått irriterende, men etter å ha oppgradert i sommer til nyere software og T68i er det ubetydelig. Tviler på at T300 sliter med tidlige bugs i T68. (har ikke prøvd men...) Trenger du absolutt ikke kalender og bluetooth så velg T300, men ellers er T68i en topp telefon. (merk deg at du ikke kan velge meldingslyd, hvis du er veldig opptatt av akkurat slike ting og meldinger) bertie Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har begge i huset her (T300 og T68i). Jeg vil si de lagger omtrent like mye ja. T300 trenger en oppdatering i softwaren, men jeg tror ikke det er kommet en enda. Det finnes en og annen småbug rundt om kring. Eks. første gang man skal se de MMS meldingen som ligger inne som MAL lar de seg ikke åpne. Det står bare "åpner". Avbryter man og prøver på nytt så virker meldingen, men det etter å ha gått helt ut av menyen igjen. Var noe annet også, men jeg kommer ikke på det i farten, det er ikke jeg som bruker T300. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå