Ironmann Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Eneste problemet jeg får i beta er at spillet rett å slett i støtter min expansive kongedømme^^ dvs at population limit går fort tom og katedralen kan ikke utvides mer:/ Ergo får å få nye bygninger som jeg trenger til min militære ehm ekspansjoneringpatrulje*kremt* så må jeg ødelegge mine økonomiske støttende bygninger innenfor bymuren for å få laget feks jernminer eller steingruver... Håper det er noe dem ordner til releasen da;) ellers så er det ett knall spill som jeg totalt eier i:) Har vunnet alle kamper online hittil;) Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Gleder meg Spilt gjennom alle de andre Settlers spillene. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Veldig artig spill ja, absolutt Det er kun en ting som plager meg ved dette spillet, og det er kanskje pga at jeg har misforstått hvordan man skal vinne. Si at man har et område ved siden av fiendens hovedområde, og max soldat limit. Man må da løpe inn tenne på slottet så mye man kan, og så løpe tilbake til nærmeste outpost for å fylle på fakler. Hvis han setter på reparer modus på slottet sitt da så har det fullt liv igjen før man er tilbake... Har jeg misset noe? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Prøvde akkurat demoen. Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå