Gå til innhold

Høyttalere til søss

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier leter jeg etter pc-høyttalere til søsteren min. Hun er ikke stort kresen på lyd men ønsker at det skal se bra ut og at de skal være mulige å henge opp. Gjerne lyse farger så det skal passe inn med resten av rommet.

Så,noen som kommer på noen passende og kan få fram noen linker?

Maksprisen er på ca 2000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å holde deg unna billige sett med sub. Mye av dybden er lagt hos subben, og subben minner om den følelsen du får når du putter på deg en sliten boblejakke utenpå findressen når du skal pynte deg.

Subben er slarkete(upresis), lyden består av brumming istedenfor taktfast rytme, og brummingen setter seg i hele huset uten at du får noen lyd du ønsker å høre på.

Skal ikke nekte for at det er trøkk i høyttaler-settet, det er trøkk til de grader. Så bedritent trøkk at jeg bar mitt sett i kjelleren til å støve ned.

Lenke til kommentar

Som sagt er ikke trøkk det som betyr noe for henne,hun ønsker rett og slett et lite anlegg som ser bra ut og kan henges på veggen. Er ikke det mulig å få til 2000 kr?

Vurderte å kjøpe hifianlegg til henne,men hun ønsker ingen stor forsterker som tar plass på rommet hennes.

Z-4 så levelig ut,hvis det ikke kommer noen andre gode tips her får jeg se mer på dem.

Lenke til kommentar

Suben er nå ikke SÅ gal, er faktisk en smule "kick" i den. Er selvfølgelig ikke like stram bass som i et par dugelige hifi-høyttalere, men syns det spiller svært bra i forhold til prisen.

Solgte det til lillesøstra mi faktisk. :p

Endret av Lefse
Lenke til kommentar
Altec Lansing FX6021

8713369[/snapback]

Nå snakker vi! Noen med erfaringer angående disse?

8713734[/snapback]

Jepp anbefaler Altec Lansing! Nå har jeg ikke testa akkuratt den modellen FX6021, men har gode erfaringer med Altec generelt. Dessuten har jeg snakket med folk som har den, og de anbefaler den.

Kan uansett si at du får mye bedre lyd her enn Logitech! :thumbup:

Lenke til kommentar
Bose Companion 2 er kansje og en kandidat? Det er et lite stereosett uten subwoofer. (Bose er jo kjent for å lage bitte små høytalere med stor lyd). Bildet av settet under:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
env_companion2_2_l.jpg

8714465[/snapback]

Ja,Bose lager jo utrolig godt utstyr men da må man etter det jeg har erfart ut med en del mer for å få kvalitet.

Det var veldig lite info om de på siden det ble linket til,var de mulige å henge opp?Også skeptisk til fargen da hun heller vil ha lyse farger som hvitt eller lys rosa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...