Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Heisann som topic sier trenger jeg ekle websider. Jeg holder på å lage blocklist i FF så ingen kan gå inn på ekle sider på min maskin, men nå har jeg ikke flere sider å skrive og jeg vil helst ha med flest mulig. Wiken.. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Er du klar over hvor lang den listen vil være? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ja det er jeg.. Wiken.. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg har en god del stygge, men de egner seg ikke å poste her i det hele tatt. Dessuten ville den lista blitt ganske lang. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Det kan hende at trådstarter trenger ekle sider, men forumet gjør det ikke. Og det vet dere godt fra før. Tråden stenges så vi slipper flere, og de som alt er postet slettes. Beklager trådstarter, men denne tråden lar seg ikke forene med retningslinjene. Reaksjoner tas som vanlig på PM. Edit: Noen poster prøvde å være morsomme å poste linker til snille sider. Det er lik spam, og er også slettet. Geir Endret 26. mai 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg