ar3dbear Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hei! Har litt problemer med å være tilkoblet internett på ps3n, noen spesielle instillinger jeg bør foreta meg på router eller ps3? eller pc? PS3'n finner routern med 100%, men det kommer veldig ofte opp "Forbindelsen med tilknytningspunktet er brutt" opp i høyre hjørne.. Irriterende!! Ikke noe prob å være tilkoblet nett med pcen, som også er trådløst.. Lenke til kommentar
albions Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Hei!Har litt problemer med å være tilkoblet internett på ps3n, noen spesielle instillinger jeg bør foreta meg på router eller ps3? eller pc? PS3'n finner routern med 100%, men det kommer veldig ofte opp "Forbindelsen med tilknytningspunktet er brutt" opp i høyre hjørne.. Irriterende!! Ikke noe prob å være tilkoblet nett med pcen, som også er trådløst.. 8708069[/snapback] Kan hende at den hopper frem og tilbake mellom flere trådløse nettverk Endret 27. mai 2007 av albions Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 ok, jeg tror ikke det. men hva kan jeg gjøre? noen som kan hjelpe? utrolig irriterende å ikke rekke å regge meg på playstation network før det detter ut lissom.. Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Siden ingen her inne kunne hjelpe meg fant jeg en tråd på et annet forum: http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=74303 Men nå jeg kjørte en slik connection test så får jeg ikke opp NAT noe som helst, får bare opp to ting, og det er: Obtain IP address - succeeded og internet connection - succeeded. Noen som har peil på dette? Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Kan vare et problem med siste firmware http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=94412 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har du satt IP og slikt på "Automatic" eller har "statisk"? Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg har prøvd begge deler, men er det ikke litt rart at jeg ikke får opp nat type osv? kun 2 ting som blir sjekket når jeg tar connection test. Noen med en norsk konsoll som kan poste et bilde eller forklare meg hvordan dette skal skje i utgangspunktet? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har samme problemet! Har testet nettverket og alt er ok. Får også frem Nat type 2. Kan ha sammenheng med at jeg har svake signal der PS3 står, ca 16% Lenke til kommentar
EinHerjar Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg sliter også noe så grønnjævlig med å få stabilt signal på ps3. Har en nintendo wii som står 10cm unna, og den har fullt signal. PC'n min har også 100% signal hele tiden, jeg har en kraftig Linksys router. Men ps3 ender opp med rundt 20-40% og dropper annenhvert sekund... Seriøst dårlig trådløst-nettverkskort i ps3'n... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Samma her.. men sånn er det bare, jeg skal flytt PS3 opp her som nett greia er jeg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har det samme problemet! àssen fàr jeg fikset det? Irriterer meg noe oppe i skauen! Internetten er grei, 40% pà det verste! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Fra der som Akinasa linket til... As I said. I have wrt54g and had the problem too. Switch off DLNA or switch off UPnP on the router and put ps3 in the DMZ. Fikk det samme på min min LinksysWRT54G (v.7) men har bricket den, så sitter å vurderer hvilken neste ruter jeg skal ha.. Litt høyere på samme forum-tre ligger en liste over error-koder, som sier hva de feil-kodene betyr (80xxxxx) . Endret 5. juli 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Vi har et Belkin N1 router, og jeg har NULL peil på det å få satt opp porter! Men jeg får ikke kjøpt noe på PSN, og når jeg ser på trailere/spiller så popper den meldinga "Forbindelsen med tilknytningspunktet er brutt" og rett etter på "Logget på" igjen. UTROLIG irriterende å få det vært femte minutt! Noen hjelp?! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Vi har et Belkin N1 router, og jeg har NULL peil på det å få satt opp porter! Men jeg får ikke kjøpt noe på PSN, og når jeg ser på trailere/spiller så popper den meldinga "Forbindelsen med tilknytningspunktet er brutt" og rett etter på "Logget på" igjen. UTROLIG irriterende å få det vært femte minutt! Noen hjelp?! 9037948[/snapback] For å logge deg inn på router'en via browser: velg denne adressen: 192.168.2.1 På belkin routerer er det ikke default passord tror jeg. Portene PS3 trenger å ha åpen er følgende: TCP 80 TCP 443 TCP 5223 UDP 3478 UDP 3479 UDP 3658 Enkelte spill kan kreve at du åpner noen porter avogtil på enkelt routerer, men det er skjelden du trenger det, isåfall står det i spillets manual. Se denne tråden for hva som feiler din PS3; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=795043 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Åssen skal jeg skrive den 192.168.2.1 da? Det funker ikke bare å lime den inn i adresselinja og så trykke! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Åssen skal jeg skrive den 192.168.2.1 da? Det funker ikke bare å lime den inn i adresselinja og så trykke! 9038168[/snapback] Se på side 23 her: http://www.belkin.com/support/dl/F5D8233-4_v1_Manual.pdf Hvis du vil være helt sikker, så kan du gå inn på Belkin sin hjemmeside, support center, og så velge din router-modell.. Men sannsynligvis skal det være noenlunde likt. evt. du kan ringe til england å få hjelp av belkins tekniske support. Endret 9. juli 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå