Arnie001 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Jeg skal kjøpe ny mobil i disse tider, og sliter litt med å bestemme meg.. Noen som kan hjelpe meg? Det står mellom disse modellene: Nokia 5700 Sony Ericsson K810i Sony Ericsson S500i S500i vil være det mest fornuftige valget da jeg har mp3 spiller og dig. kamera allerede + den er billigst, men den mangler jo 3G:hmm: , og de to andre er litt tøffere .. Noen som vet om noen modeller som har noenlunde samme spesifikasjoner? Må ikke koste så mye over 3000,- Og det må være en litt ungdommelig mobil Noen som har prøvd disse tlf'ene? Vær så snill å svar! -Arne EDIT: forandret til mer passende topic, og skrev litt om. EDIT2: forandrer topic igjen.. Endret 28. mai 2007 av Arnie001 Lenke til kommentar
Arnie001 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Ingen som har noen tips / meninger? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Sats på 5300. Billig og bra. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Jeg ville gått for Nokia 5700, den er jo ikke så alt for dyr, har manger artige spesifikasjoner (som symbian, som betyr at den er en smart telefon og at du kan instalere en haug med andre programmer) pluss at den har et praktisk design. Det eneste negative med 5700 i forhold til en av de andre telefonene du har listet opp (sony Ericsson k810i) er jo at kameraet ikke er så alt for bra, men det dugerer nå. Her kan du se bilder tatt med kameratet til Nokia 5700: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...ia_5700/39264/3 For øverig er dette også en test av telefonen. Lykke til med mobil valget EDIT: Så ikke at dette var en gammel tråd Endret 5. august 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg ville gått for Nokia 5700, den er jo ikke så alt for dyr, har manger artige spesifikasjoner (som symbian, som betyr at den er en smart telefon og at du kan instalere en haug med andre programmer) pluss at den har et praktisk design.Det eneste negative med 5700 i forhold til en av de andre telefonene du har listet opp (sony Ericsson k810i) er jo at kameraet ikke er så alt for bra, men det dugerer nå. Her kan du se bilder tatt med kameratet til Nokia 5700: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...ia_5700/39264/3 For øverig er dette også en test av telefonen. Lykke til med mobil valget EDIT: Så ikke at dette var en gammel tråd 9215474[/snapback] HEHE GO GO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå