pervetle Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hei. Ja, spørsmålet klarer dere vel å merke der ved å lese emnetittelen. Jeg har en kompis som har en far som er fotograf. Og kompisen min sier faren bruker noe som heter Hasselbekk eller noe lignende når tar de "proffe" bildene. Det koster et par hundre tusen og, men når jeg søkte på nettet så fant jeg ingenting, kan være fordi jeg ikke skrev riktig. Så er det noen som har hørt om dette? /VETLE Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 http://www.hasselblad.com/ Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hasselblads toppmodell H3D-39 koster vel noen hundre tusen, ja... Hæli kamera! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ikke akkurat for oss vanlig dødelige, for å si det sånn. Verken pris eller størrelse Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ikke akkurat for oss vanlig dødelige, for å si det sånn. Verken pris eller størrelse 8710204[/snapback] ...men analoge, brukte Hasselblad er likevel er spennende mulighet for oss dødelige, både når det gjelder pris og størrelse. Lenke til kommentar
pervetle Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Konge folkens! Takk for svar! Have a sexy time! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ekstratips: http://www.peppernet.no/peppernet/Oppskrif...ck_poteter.html Lenke til kommentar
pervetle Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Var egentlig det jeg var på utkikk etter! *flau* Lenke til kommentar
pervetle Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Så ja! Neste spørsmål! Hva er det som er så spesielt med disse? Ser jo det at de har mange megapixler og sånt! Men kameraene ser jo 100 år gamle ut! Er det noen her inne som bruker noe av dette? Jeg vil gjerne lære litt, ikke det at jeg har planer om å kjøpe da, i og med at jeg ikke er noe rik! Hehe! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Les Wikipedias artikkel om mellomformat Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg bruker Hasselblad.. Ikke digitalt, da, men analogt.. Har en fantastisk 501c som jeg fikk billig Billedruta er mye større på mellomformat enn 35mm, og dermed egner det seg mye bedre til stooooore bilder... For bilder som er enda større kan du lese om storformat.... DE ser gamle ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå