Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 MR var lavere enn jeg trodde hvertfall. Dette er jo som et lavt til middels oppsett for BF2 som har eksistert i 2år allerede. Blir morsomt å spille Crysis med full pupp, men for min del får det vente til jeg bygger ny maskin. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Hva er best av mitt Gainward GeForce 7900gt 256mb, mot det anbefalte Nvidia 7800GTX? Så har jeg AMD athlon 3700+ 2,4ghz... kan det veies opp mot Recommended Requirements? med min XP, kan jeg da bruke DX10? Edit: 2,2 Ghz.. ikke 2,4 Endret 9. august 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) så det vil si at alt jeg spurte om er et "ja"? Edit: når jeg har våknet etter 13 dager foran et sted de har midnight release på Crysis, hva skal jeg da sette f eks oppløsning, grafikk, shades, lightning etc på? Der vi måler det i: lowest |-------------------------| best Endret 10. august 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 så det vil si at alt jeg spurte om er et "ja"? Edit: når jeg har våknet etter 13 dager foran et sted de har midnight release på Crysis, hva skal jeg da sette f eks oppløsning, grafikk, shades, lightning etc på? Der vi måler det i: lowest |-------------------------| best 9247017[/snapback] begynn med det laveste, så setter du opp til det beste du(pcen din) klarer... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 hvordan vet jeg hvor mye den klarer? det tar nok en tid før PCen lagrer instillingene, så tid vil det ta... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ser ut som pc'en min akkurat greier recommended requirements. Men disse kravene er vel uansett ikke offisielle? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Spillet har vel en "knapp" man trykker på så setter den seg til det "optimale" for din pc.. Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå