Gå til innhold

Når kommer crysis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Det er det vel ikke så mange som vet. Ingen slippdato er kommet ut. Det vil sannynslighvis slippes etter sommeren en gang. Så du må nok bare vente :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
  Bone skrev:
Kommer det i år? ..det vet jo ingen, men jeg innbilte meg egentlig at det ikke kom før kanskje uti 2008, sent.. Reagerte bare på den "etter sommeren en gang" .. :)

..men, jeg har null peiling...

8708400[/snapback]

Er antatt at det kommer i år. Etter sommeren :p August-september-oktober. De er jo snart i beta status så, da tar det ikke så lang tid før det når siste stadiet. Sent i 2008 er lite trolig.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
  Rebel-Rider skrev:
13-Sep-2007 i norden if tothegame.com

8708440[/snapback]

Slippdatoen er ikke sluppet enda. Verken fra CryTek eller EA. Så den datoen er vel noe de antar. Men de virker trolig at Crysis kommer til den tid.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, det klarer du nok. Men hvor god fps du får det er noe annet.

Men søk nå litt rundt på forumet er en god del slike tråder hvor vi har diskutert systemkravene før.

Lenke til kommentar
  Bone skrev:
hmm.. Min PC som jo var superduper for ett år siden.. :ermm: ..noen som vet hvordan jeg ligger an? :cry:

8709608[/snapback]

Skjermkortet ditt er jo bra, men det støtter ikke DX10 og med skjermen din på 1920x1200 skal det nok godt gjøres å kjøre spillet i den oppløsningen.. men men. what do i know..

vi får bare vente og se. jeg har satt av penger spesifikt for en hissig-ass oppgradering når det spillet kommer. sitter på e6400/2gb/gtx og er langt fra sikker selv på hvorvidt systemet mitt kommer til å funke i 1680x1050.

EDIT: og/å-feil.. faen heller.. HUMILIATION

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
  demeyfint skrev:
  Bone skrev:
hmm.. Min PC som jo var superduper for ett år siden.. :ermm: ..noen som vet hvordan jeg ligger an? :cry:

8709608[/snapback]

Skjermkortet ditt er jo bra, men det støtter ikke DX10 og med lekkerbiskenskjermen din på 1920x1200 skal det nok godt gjøres å kjøre spillet i den oppløsningen.. men men. what do i know.. :roll:

vi får bare vente og se. jeg har satt av penger spesifikt for en hissig-ass oppgradering når det spillet kommer. sitter på e6400/2gb/gtx og er langt fra sikker selv på hvorvidt systemet mitt kommer til å funke i 1680x1050.

EDIT: og/å-feil.. faen heller.. HUMILIATION

8711253[/snapback]

Støtter ikke DX10? Alle geforce 8800 skal jo støtte directx-10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...