Empire of the Sub Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hei! Jeg har en Cerwin Vega aktiv subwoofer som jeg ikke får lyd i når jeg kobler den til en Devon AVR-1906 surroundreceiver. Jeg har nettopp byttet inn AVR 1306 med 1906, og på AVR-1306 fungerte den med engang. Jeg trengte ikke stille inn på noe engang! Så gjør jeg det samme når jeg får AVR-1906, leser manualen hvor subben skal kobles inn, kobler den inn. Slår på subben, slår på receiveren. Men neida, ingen bass. Bare lyd fra de vanlige høytallerne. Noen som vet hva det kan være, eventuelt hvordan jeg får fikset det ? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Sett gjennom innstillingene på receiveren for å se om suben er tatt med? Eventuelt sette på auto-setup for å la den merke at suben er der,for så å sjekke igjen? Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Har ordnet det nå Inviterte en kamerat, som fant det ut med engang. Volum instillingene på subben var stilt inn for lavt på forsterkeren, så det hjalp ingenting om den var på full på selve subben:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå