Gå til innhold

Anti sony/ps3 kampanjen til Kotaku når nye høyder

Anbefalte innlegg

1.80 Firmware: Sorry PAL, No Backwards-Compatability Relief

Not that pertinent to Americans, but PAL PS3 owners hoping for some kind of updateto the PS3's backwards compatability list with the release of the 1.80 firmware are shit outta luck. We contacted SCEE to see if any games would either be added to the list, or at least have their status changed, and were told:

This upgrade focused on upscaling and there were no significant backward compatibility enhancements. As we have pointed out on many occasions, our engineer's focus is now on innovative applications and services for PS3 and not B/C, so you are not going to see major changes in future updates.

I think now's about the time to give up hoping for any significant additions to that BC list. Hope you all held onto your PS2s. Luke Plunkett

Man ser raskt på overskriften og ordlyden hans at han ikke akkurat er fan av sony. Hva han er fan av driter jeg i, men det er jo utrolig at det går ann å skrive slik løgner. Han er ikke mye seriøs i sitt arbeid.

Litt quotes i fra neogaf forumet.

Gotta love that title, I thought I would have gotten used to this by now but the amount of PS3 hate still amazes me, nice to see they didn't even bother to check and see for themselves, but instead try to make the 1.8 upgrade look bad.

What an bunch of idiots, Kotatku and SCEE, MGS2 didn't work before, now it does, they both know fvck all!!

And to make it worse they refer to their FW 1.6 article as showcase of what you are supposedly gonna be "stuck with" even though 1.7 had some significant BC changes already. I guess it's hard for them to keep up with months old facts as well.

There's a reason why I refer those hacks as shitakus.

Det er nok av rapporter om at flere ps2 spill fungerer på ps3 også.

Anyway now out of my 45 titles for PS2 there are only 4 still not working: Onimusha 1/2 :(, Silent Hill 3 and Tekken Tag. The best thing about 1.8 BC improvements is the added compatibility with Zoe2 and MGS2,now not only these titles work but they also look much better than on PS2 if possible

Backwards Compatability drastically gets improved for the PAL consoles. Almost all my games now work.

My love for the console increased 10 fold!

Og sjekk kommentarene fra de som sluker artikkelen rått.

Kilde

Gratulerer Kotaku! :thumbdown:

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så med en gang folk er litt krass ovenfor Sony så er de automatisk Sony hatere?

Seriøst, dette begynner å bli irriterende. Skal man bøye knærne og tilbe Sony kun fordi det er Sony? Virker som mange mener det.

Om nyhetene støter deg så mye, og Kotaku er så store "sony hateboys" som du nærmest tilsier, hvorfor surfer du innom der?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du har sikkert helt rett, urgelol, jeg gadd ærlig talt ikke å lese det, men jeg fatter ikke hvorfor du gidder å bry deg om slikt...

Lenke til kommentar
Så med en gang folk er litt krass ovenfor Sony så er de automatisk Sony hatere?

Seriøst, dette begynner å bli irriterende. Skal man bøye knærne og tilbe Sony kun fordi det er Sony? Virker som mange mener det.

Om nyhetene støter deg så mye, og Kotaku er så store "sony hateboys" som du nærmest tilsier, hvorfor surfer du innom der?

8709107[/snapback]

Hørt på tull! Du når jaggu nye høyder du også.. Du har tydeligvis ikke oppfattet hva som er saken her i det hele tatt og velger å hive deg på sytekoret som vanlig.. :w00t:

Kotaku kommer med en artikkel som er fullstendig oppgulp med ingen form for hold..

Hvorfor surfer du innom her om jeg tør spørre?

;)

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Viste ikke at det var ulovelig å gå innom her. Har en PS2, hjelper det som inngangs billett?

Når det snakker om syt synes jeg ikke det er noe annet enn syt i hovedposte. Trodde det var mulig for en nyhets kilde å tolke resultater og meninger på sin egen måte, viste ikke at det var en standard som alle skulle følge.

Og jeg ser heller ikke poenget med en tråd angående en quota artikkel, det er en persons mening og sist jeg sjekket var det fullstendig lov under normale omstendigheter.

Lenke til kommentar

Kotaku, en gamer-side kjent for sensasjonsoppslag poster en 2-avsnitts "artikkel" om en enkel uttalelse fra en sony-fyr.

Jeg har uttalt før at jeg konsekvent stenger tråder som handler at side XXX sier noe om Konsoll YYY som vi uansett har diskutert før, eller som ikke tilfører noe positivt i debatten.

Denne stenges derfor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...