Damon_Albarn Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har nettopp fullført fear på x360, og sitter igjen med masse tanker og ubesvarte spørsmål. Sinnsykt fett spill, men hva skjedde egentlig?Var den lille jenta egentlig moren til soldaten man spiller som?? Hvem var spøkelsene?? Hva skjedde i sluttscenen når hun dama sier "what was that noise?" ? Håper noen kan gi meg fred i sinnet ang det her... Endret 26. mai 2007 av Damon_Albarn Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Å legge infoen du har postet i en spoiler tror jeg ikke hadde vært så dumt. Dumt å legge ut info om sluttscenen og om soldatens opphav selvom det kun er litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Har nettopp fullført fear på x360, og sitter igjen med masse tanker og ubesvarte spørsmål. Sinnsykt fett spill, men hva skjedde egentlig?Var den lille jenta egentlig moren til soldaten man spiller som?? Hvem var spøkelsene?? Hva skjedde i sluttscenen når hun dama sier "what was that noise?" ? Håper noen kan gi meg fred i sinnet ang det her... 8707654[/snapback] det kommer jo en 2`er så du må nok vente til da Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har nettopp fullført fear på x360, og sitter igjen med masse tanker og ubesvarte spørsmål. Sinnsykt fett spill, men hva skjedde egentlig?Var den lille jenta egentlig moren til soldaten man spiller som?? Hvem var spøkelsene?? Hva skjedde i sluttscenen når hun dama sier "what was that noise?" ? Håper noen kan gi meg fred i sinnet ang det her... 8707654[/snapback] Legger no inn i spoiler her, iallefall det jeg har fått med meg da jeg gikk gjennom det på PC: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den lille jenta (Alma om jeg husker riktig) er moren til deg og Fettel (Fettel er broren din). Spøkelsene er Almas måte å stoppe deg på siden du ikke kan bli tatt av hennes telepatiske krefter, men hu kan likevel gi deg disse tilbakeblikkene og bildene av spøkelsene.I sluttscenen, når det kræsjet kommer, og hu dama i helikopteret sier "What was that noise?", så ser du Alma akkurat klatre inn i helikopteret, og spillet slutter 1 sekund seinere. Prøv Fear: Extraction Point, kanskje den gir deg mer svar...(har ikke prøvd det selv) Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har nettopp fullført fear på x360, og sitter igjen med masse tanker og ubesvarte spørsmål. Sinnsykt fett spill, men hva skjedde egentlig?Var den lille jenta egentlig moren til soldaten man spiller som?? Hvem var spøkelsene?? Hva skjedde i sluttscenen når hun dama sier "what was that noise?" ? Håper noen kan gi meg fred i sinnet ang det her... 8707654[/snapback] Legger no inn i spoiler her, iallefall det jeg har fått med meg da jeg gikk gjennom det på PC: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den lille jenta (Alma om jeg husker riktig) er moren til deg og Fettel (Fettel er broren din). Spøkelsene er Almas måte å stoppe deg på siden du ikke kan bli tatt av hennes telepatiske krefter, men hu kan likevel gi deg disse tilbakeblikkene og bildene av spøkelsene.I sluttscenen, når det kræsjet kommer, og hu dama i helikopteret sier "What was that noise?", så ser du Alma akkurat klatre inn i helikopteret, og spillet slutter 1 sekund seinere. Prøv Fear: Extraction Point, kanskje den gir deg mer svar...(har ikke prøvd det selv) 8712804[/snapback] aha... så tydeligvis ikke godt nok etter de siste 2-3 sekundene. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ikke jeg heller, hadde en savepunkt like før slutten så jeg tok den på nytt for å se hva som skjedde Tenker meg at jeg prøver extraction point, spillte demoen, var ikke no spess =/ Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg likte Extraction Point jeg, det var en del mer intensivt enn originalen også. Mye hjertet i halsen der også, faktisk mere enn i første. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Extraction Point slutter vel der hvor helikopteret kræsjer? Right?! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Extraction Point slutter vel der hvor helikopteret kræsjer? Right?! 8718945[/snapback] Du mener begynner? I så fall: Ja, EP starter med at du våkner ved helikopervraket. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 sorry. Var seint og jeg jobbet igår. Mente selvfølgelig starter:) Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 bare synd at EP ikke finnes på 360'n.. skulle gått an å laste ned på markedplace Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Finnes det ikke en expansion pack til dette spillet? Ikke til 360, men til PC i alle fall... Mulig man får svar der. Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Finnes det ikke en expansion pack til dette spillet? Ikke til 360, men til PC i alle fall... Mulig man får svar der. 8722411[/snapback] jepp, men hjelper lite når det ikke finnes på 360'n for min del.. jaja...får satse på at EP dukker opp på markedplace etterhvert. Ville igrunn vært rart om det ikke skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå