P|zZa Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Da er jeg nesten helt ferdig med kabinettet mitt: http://home.no/pizza info finner du på siden med en god del bilder! 8) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Da er jeg nesten helt ferdig med kabinettet mitt:http://home.no/pizza info finner du på siden med en god del bilder! 8) FY FAEN!! KONGE!! Men kor mange KVM med plexi har du kjøpt?? Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 3 kvadratmeter tror jeg at det var..men vi var 2 stk hvis du leser info filen så ser du litt spec om kabinett og hardware! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Så bra ut det lille jeg fikk se, pga home.no har vist nedetid nå. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 3 kvadratmeter tror jeg at det var..men vi var 2 stk hvis du leser info filen så ser du litt spec om kabinett og hardware! ok.. men ka du betalte? Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 næsj..kan si den sånn at det var rimlig! sjekk info fila så ser du Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 næsj..kan si den sånn at det var rimlig! sjekk info fila så ser du Molde jaa.. møkka by ikkje sant?? Men det står jo ikje noe eksakt pris?! men kan velll tenke meg ca. 4 000,-?? Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 ca pris: mellom 500-1000,- :wink: forbindelser vettu! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Fint kabinett, bra laget. Det er bra ikke alle kjøper seg "kule" kabinetter! har alltid likt Plexi kabinett har planer om å lage et. Har du tegninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå