Mad Esc Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du får en sprengt ballong, men det var bare en lekeballong, ikke noe særlig kvalitet med andre ord. Jeg ønsker meg majoras maske. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det får du, men når du tar den på blir du gjort om til en liten homo Jeg ønsker at Splinter Cell var innstalert nå! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er det, men på dataen til fiskeriministeren i Kina (Fang En Hai). Jeg ønsker meg en goronmaske Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg kjøper er goronmaske til deg , men siden jeg ikke vet hva en goronmaske er kjøper jeg feil.... Jeg ønsker meg ny forstasjeopphengsforkobling. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 En forståelsesfull mann i butikken gir deg det du EGENTLIG mener: "en dobbel fustasjeopphengsforkobling". Men du vet ikke hva du skal bruke den til, så du blir sykelig deprimert og sperres til slutt inne på et mentalsykehus. Jeg vil ha en bitteliten kanon. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du får en bitteliten kanon. Men, den er lagd av plast og sprenger første gang du bruker den. Jeg vil at denne tråden skal stenges! Muhahahahaha Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du får en bitteliten kanon. Men, den er lagd av plast og sprenger første gang du bruker den. Jeg vil at denne tråden skal stenges! Muhahahahaha 9293452[/snapback] Tråden stenges men moderatorer er det sverre så dumme å åpner den igjen Jeg ønsker meg en trenings-sykkel til 30 000 ,- Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 du får en trenings-sykkel til 30 000,- Men, noen stjeler den og du begynner å gråte. Jeg vil ha en ånd som gir meg tre ønsker... og de ønskene skal være uavhengige av alt.. det er ingen restriksjoner på de tre ønskene. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det får du, men bakdelen med at du fikk tre ønsker var at du måtte gjennom en 8 timers voldtekt etter ønskene var ønsket. Jeg ønsker meg en ny musematte Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) *bah forsein Endret 16. august 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det får du, men bakdelen med at du fikk tre ønsker var at du måtte gjennom en 8 timers voldtekt etter ønskene var ønsket. Jeg ønsker meg en ny musematte 9293645[/snapback] Det får du, men den kommer i bunnen av et bur med en mus inni... og den biter. Jeg skulle ønske jeg kunne reise hjem. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 du KAN reise hjem, men får ikke lov Jeg ønsker meg ett nytt skjermkort, som er usannsynlig bra, og har en forsikring som dekker ALLE (ja, alle) skader i alle former som skjer med det, eller med PCen dersom jeg plugger det inn i hovedkortet. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du får ønsket oppfylt, men skjermkortet knekker _før_ du rekker å sette det på hovedkortet Jeg ønsker meg et stort monster som skal spise alle forum-medlemmer unntatt meg. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du får ønsket oppfylt, men skjermkortet knekker _før_ du rekker å sette det på hovedkortet Jeg ønsker meg et stort monster som skal spise alle forum-medlemmer unntatt meg. 9294224[/snapback] Det fårdu men monsteret sprekker grunnet alt for mange forum-medlemmer så da blir alle frie igjen.. Jeg vil ha ØL ! Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det får du, men du får et illebefinnende og tisser i ølen din. Deretter drikker du den. Jeg ønsker meg et edderkoppfritt rom Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det får du, men istedet blir det fylt med gale, veldig sultne kjøttetende ekorn (og da mener jeg virkelig stappfullt) Jeg ønsker meg slutt på all verdens dumskap og tull. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det ble slutt på all dumskap og tull men det ble så kjedelig derfor tok du selvmord. Jeg ønsker meg Final Fantasy VII - Advent Children (Limited Edition Collector's Set) (2005) Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det får du, men det var riper i plata Jeg ønsker meg en CS 1,6 account Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du får den, men den er VAC-bannet. Jeg ønsker meg nytt skjermkort; en x1950Pro Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det får du, men uten vifte. Så det blir overopphetet og eksploderer, og ødelegger resten av din hardware. Jeg ønsker meg en CS 1.6 account som ikke er bannet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå