Caze Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tørkefunksjonen feiler og ødelegger sfinkter-muskelen din, pluss at tykktarmen sprekker, da tørke-armen tar alt for hardt i og ender opp langt inne i ryggen din. Jeg ønsker at PC-kabinettet jeg bestilte snart kommer. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det kommer om en time. Men, det var lagd av sjokolade og har desverre smeltet på turen. Jeg vil ha AoC før 25. mars! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du får det tilsendt i posten idag, men pga posten er så treg nå for tiden, kommer den ikke før uti april. ergo, pengene du brukte på spillet går tapt. Jeg ønsker at han som er med i posten sine reklamer blir hengt på et offentlig sted. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er planen, men han blir skepstisk og flyr til Pakistan.. Jeg ønsker meg nytt trommesett Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du får Cheapson & Heapson trommesett til 40,- som blir ødelagt når du pakker det opp siden han stjeler skruer fra IKEA har vært hos Cheapson & Heapson også Jeg vil at denne tråden blir sticky! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Den blir det, men så blir den det ikke like vel. Jeg ønsker at alle fjortiser kunne lære å snakke reint. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 De gjør det, men til gjengjeld begynner du å snakke fjortis. Jeg ønsker meg fred i verden. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Freden kommer men for å få fred måtte supermaktene forurense VELDIG mye, slik at den globale oppvarmingen ble framskyndet med 500 år. Nå står hele jorda under vann og alle har druknet. Jeg vil at feite damer skal slutte å forfølge meg! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 De feite slutter å forfølge deg. Nå begynner de som er så tyne at du kan holde rundt dem med neven. Jeg vil slutte å snakke fjortis men at fjortisene fortsatt snakker reint Lenke til kommentar
Caze Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 De begynner å snakke rent, men de skriver fremdeles som idioter. Jeg vil snakke russisk. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Greit, men du får aldri reise til Russland eller snakke med russere. Jeg vil ha fint vær og lenger ferie Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Det får du, men det blir en helvetes vinter ! Jeg vil ha en fet forsterker med masser av ytelse ! Endret 15. august 2007 av aGal Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 oppfylt, men den var så sterk at den sprengte alle høyttalerne dine.. Jeg vil ha en stein Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du får en stein, men du spiste den og fikk vondt i magen. Jeg vil ha en pen kjäreste som er jente. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Du får en pen kjæreste som er jente. Men, hun er en psykotisk massemorder som tar livet av deg og familien din. Jeg vil at ingen fæle damer skal forfølge meg. Heller ikke menn, ikke she-males eller lignende. Bare fine damer! Endret 15. august 2007 av -stiaN Lenke til kommentar
Caze Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Bare fine damer forfølger deg, men du blir til en homofil cowboy etter å ha sett Brokeback Mountain. Jeg vil ha øl. Igjen. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Du fikk en øl, men den var full av bendelorm.. Jeg ønsker meg en Derbi Senda SM DRD Limited Endret 15. august 2007 av Gramex Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du får derbi, men kan aldri trimme den. Jeg vil ha bil. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du får en bil, en Lada Samara fra 1982. Dessverre må du reparere den annenhverdag og til slutt så blir du så lei av den at du sender den til bilopphoggeren og kjøper deg sykkel for 3000. Jeg vil ha en tidsmaskin... Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du får en tidsmaskin, men du blir sendt tilbake i tid, der sånne som deg ble henrettet. jeg vil ha en sprengt ballong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå