Blå ku Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Mens du trener begynner du sakte men sikker og bli sånn: Jeg vil at updaten til telefonen min ikke skal fryse på 95% Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Den fryser nå på 96 prosent. Jeg vil ha en ubåt. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Du får en ubåt. Men den flyter ikke, og vi ser deg aldri igjen. Jeg vil ha en svær ingenting Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Du får en svær ting, men dessverre i rompa Jeg vil tisse! Lenke til kommentar
3evel Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 du får tisse, men det havnet desverre i buksa.. jeg vil ha en fest i kveld:D Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Du får en fest, men hele huset blir ødelagt så du må bo på gata... Jeg vil bli en narkokonge i Columbia... Endret 14. august 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det blir du, men du bruker all narkotika du kommer over. Og dør... Jeg vil drikke så mye cola uten og bli tykk! Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Du får drikke så mye cola du bare vil uten å bli tykk. Men, du får diabetes og du må desverre amputere begge beina dine. Jeg vil ha dame! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Du får henne Jeg vil ha nytt, ubrukt dasspapir Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Edit: Faen. Du får nytt, ubrykt dasspapir, men det er lagd av hasjplante, så du blir høg mens du sitter og driter, du innser etterkvart av livet ditt er meningsløst, derfor leter du etter nye eventyr og opplevelser og runker en hest, du setter derimot alt spermet i halsen og dør. Eg ønsker meg ein mansion. Endret 14. august 2007 av Doughman Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det får du, men på to kvadratmeter. Jeg vil ha en bil, uten problemer! Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Du får en bil uten problemer. men, det er en lekebil. Jeg vil ha en is. som ikke er ekkel og ikke er lagd av noe ekkelt. helt vanlig is av vanilje. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Du får en bil uten problemer. men, det er en lekebil. Jeg vil ha en is. som ikke er ekkel og ikke er lagd av noe ekkelt. helt vanlig is av vanilje. 9281231[/snapback] Du får en helt vanlig is, men iskjeksen var smurt med avføring innvendig. Jeg vil være kaptein på den synkende ubåten min. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er du, men ubåten synker ikke. Så får du sparken for dårlig manøvrering siden ubåten din ikke sank. Så har du ingen penger, så dør du Jeg vil ha en ny kul musematte! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du får en ny kul musematte. Men den er det sverre så dårlig at din mus ikke virker på den... Jeg vil ha en stor båt som går fort ! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du får en stor båt som går fort, men du gjør som Alejandro, og krasjer den. Jeg vil ha vann NÅ! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du får vann NÅ. Men det inneholder E.Coli å du dør... Jeg vil ha en hau med DVD filmer ! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Du får det, men det er bare dårlige barnefilmer som er spilt inn i et teater og deretter døbbet på mandarin, som vare i 15 min hver. Du tar selvmord etter å ha sett de 13 første. Jeg ønsker at jeg kan være død i ti minutter og deretter våkne opp igjen og huske allt som skjedde mens jeg var borte.. Endret 15. august 2007 av Underpants Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du fikk alzheimer rett etter at du kom til live igjen, så du husker ingenting lenger. I den desperate jakten på å huske hva som skjedde mens du var borte gir du opp og tar selvmord. Jeg ønkser meg mat til jeg blir mett og fornøyd med smaken. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du får masse mat, men du spiser for fort og setter noe i halsen og blir kvelt. Jeg vil ha en luxus dass som spyler og tørker deg i rasen. Og det skal være gravert "SuperToalett" i gull i ryggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå