Blå ku Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får ønske ditt om at jeg ønsker meg noe Jeg ønsker meg mat som ikke er gammel Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får ønske ditt om at jeg ønsker meg noe Jeg ønsker meg mat som ikke er gammel 9258100[/snapback] Den var ikke gammel, men ikke var den god heller. Du får kraftig matforgiftning og krampetrekninger i en dag framover. Jeg ønsker meg iste. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) *dobbelpost* Endret 11. august 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får iste, men det viste seg at det var seig gammal piss Jeg vil kjeks Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Du får kjeks som pappegøyen polly har spist og sendt mellom hele kroppen og ut endetarmen Edit: jeg ønsker at jeg husker ønske mitt Endret 11. august 2007 av joahas Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du husket ønsket ditt, men akkurat i det du skulle skrive det her på forumet, glemte du det. Jeg ønsker meg mer Toffeefee Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det er mye morro med toffeeffee, så mye morro at du lo så mye at du tissa på deg Jeg ønsker meg verktøy til byggefirmaet Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får verktøyet ditt, men det er ødelagt Jeg øsker at jeg er hjemme Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får ikke ønsket ditt oppfylt så du er ikke hjemme Jeg ønsker meg mat nå! Som jeg kan spise Ikke noe piss eller dritt :< Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får mat. En deilig, stor sjokoladekake. Men i det du prøver å gape over den, sparker jenta i avataren din deg i leggen og tar kaka fra deg. Jeg ønsker meg tidobling av lønna mi og ekstreme PC-bygging-skills. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Det får du. Men du fikk sparken, og hadde ingen pc å bygge på Jeg vil like egg! Endret 11. august 2007 av Markusll Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Faens kvinnfolk på avataren min for pokker! On-Topic: Du spør Høna om råd. Hun rådet deg om å ikke spise "barnet" hennes så der har du grunnen til at du ikke liker det. Ingen forandringer desverre JEG VIL SOVE! Hvorfor får jeg det ikke til?! Jeg er trøtt, pokkers Leifer som besøker altså. Endret 12. august 2007 av Lednar Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du får sove, men det er for alltid, og det blir litt kjedelig i lengden.. Jeg vil kunne fly. Lenke til kommentar
3evel Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 du får fly, men det tar ikke lang tid før du faller ned å dør. Jeg kunne ønske meg en digg dame i senga Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du får en digg dame i senga, men hun har tidligere vært mann. Jeg ønsker meg all kunnskap i verden. Lenke til kommentar
3evel Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 du fikk all kunnskapen i verden.. men hodet ditt var for lite til å ha alt i seg så det sprengte.. ønsker at sommerferien er 2 måneder lengre Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Den er to måneder lengre, men i løpet av de to månedene ble du torturert. Jeg ønsker meg stoore muskler til jeg skal til syden! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det får du, men syden turen blir avlyst. Jeg ønsker meg en six-pack med cola her og nå Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Du får colaen men det er zero. Jeg ønsker meg lett lappen og lett motor sykell og at jeg har bursdag imorgen. Lenke til kommentar
3evel Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 du får lett lappen og sykelen. men det tar ikke lang tid før foreldrene dine skjønner at du ikke er klar til å kjøre på veien, så de gir den til med <3 bursdagen din er i morra, men en av dine kjæreste blir lagt inn på sykehus så dere må avlyse feiringen... Jeg ønsker at jeg ikke hadde satt meg opp på venteliste, å tatt plassen på asker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå