Blå ku Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Du får tyggisen din Men ei feit dame som heter Gunda har tygget den i 3 mnd før deg Jeg vil ha ny PC Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Du får ny PC, men hovedkortet er smadra. Jeg vil at Age of Conan skal komme ut imorra. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 AoC kommer ut i morgen, men pga framskyndet lansering, er den full av feil, som gjør at spilleren din mister armen hver gang det begynner å regne, og motstanderne har M16. Jeg ønsker meg en lydløs, liten bordvifte som flytter like mye luft som den jeg har nå. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 du får en lydløs liten bordvifte, som fjerner like mye luft som den du har nå... dvs ingenting. Jeg ønsker meg ett nytt geforce 8800gtx kort. (som er i komplett tilstand) Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får kortet ditt, men romvesen har spylt dataen din i dass. Ønsker meg en kald boks med Frank's! Lenke til kommentar
jeditimi Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får boksen, den er kald, men tom. Jeg ønsker meg en aprilia rs 250 max biaggi. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får apriliaen din, men den er rosa Jeg ønsker meg en gyldig bilett til Øya festivalen imorgen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Jeg ønsker meg en gyldig bilett til Øya festivalen imorgen. 9254540[/snapback] du får billeten din, men den har vært i endetarmen til en tysk, overvektig campingturist i 2 uker. jeg ønsker meg en laptop som kan brenne dvd'er Endret 11. august 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får en laptop som kan brenne dvd'er, og du putter inn en dvd. Men plutselig merker du at laptopen blir fryktelig varm, og plutselig sier det pling. DVD-skuffen spretter opp, og du får flytende plastmasse over halve armen din. Jeg ønsker meg.... en " " Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får en " ". MEN! Den er for farlig for deg så moren din tar den vekk fra deg. Jeg vil ha søvn! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får søvn, i to minutter, så blir du vekt opp av jenta på avataren din som vil ha kake. Du sier nei, og hun skyter deg i foten. Jeg vil ha et stort glass tine lettmelk som ikke er utgått på dato. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får et stort glass med fettmelk som kun består av dritt du blir feit av, du blir avhengig og eksploderer siden du blir feit. Jeg vil ha potetsalat som jeg kan kaste på veiarbeiderne utoenfor siden de vekka meg 8. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du går på butikken i all trass for å kjøpe potetsalat. Men når du kommer tilbake er de dratt! Du blir sinna av raseri og setter deg ned å spiser potetsalaten Jeg vil at jenter ikke skal være frekke altså =/ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 De ble mindre frekke men du ble Homo. Jeg vil at min uknuselige pakke fra cdon kommer fram i dag. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får pakken din, men coverne var tomme. Jeg vil ha en ny bassamp. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Du får ny bassamp, men på tur hjem fra posten mistet du den i bakken. Den ble ikke ødelagt av det, men det ble den når du fikk illebefinnende anfall og bæsjet på den. Og jeg vil ha en ny musematte Endret 11. august 2007 av Markusll Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du får en Musematte, men desverre var den lagd av ekte mus som stakk før du fikk brukt den. Jeg ønsker at en viss Blaster 360 skal komme NÅ Og den skal ikke være ødelagt eller noe Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Joda, den får du i posten. Men se! Den er sent til feil adresse. Teit som du er(og uviten at det er den) sender du den tilbake... En ukers ventetid blir det ekstra ja! Jeg ønsker at det var sol ute... Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Sol ute, sol inne. og sol inne var bare plagsomt siden du sitter på dataen og ser ikke en dritt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Sol ute, sol inne. og sol inne var bare plagsomt siden du sitter på dataen og ser ikke en dritt 9257980[/snapback] Jeg ønsker meg at du ønsker deg noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå