Caze Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du får en PDA gratis fordi du vant den i en konkurranse på internett. Den blir personlig levert av Chuck Norris. Han tilter helt da han ser at du har en Boyzone-plakat hengende over sengen din, og jevner hele huset du bor i med jorden og dreper alle som bor i det med et roundhouse-kick. Jeg vil ha en øl. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du får noe som lignet på øl. Men det viste seg og være piss. Jeg ønsker meg en Tippmann X-7 paintball markør. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du får en hund med navn Tippmann X-7, som "markerer" paintball gever. Jeg vil ha en kjeks. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du får en kjeks men har ikke melk å drikke til den, for det ønsker jeg meg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du får en kjeks men har ikke melk å drikke til den, for det ønsker jeg meg. 9243370[/snapback] Du får "melk". Noe som viser seg å være tynnet sæd. Du får diarè og spyr 15 dager i strekk... Jeg vil ha en gal lege som eksperimenterer med små dyr... Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Og det får du. Men han eksprimenterer med deg. Jeg ønsker meg en boks med mye ingenting i. Endret 9. august 2007 av Pekkedrolten Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du får en boks med mye vakuum i, men det medfører at boksen imploderer, og du blir sugd inn i den. Jeg ønsker meg et pengeskap som kun jeg kan koden til, og som er 100% tyverisikker... og det skal være 1000000000kr i den. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Siden den skal være 100% Tyverisikker så kommer absolutt ingen inn i den, Tilogmed ikke deg. Jeg ønsker meg et eple. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 du får et eple jeg vil ha et eple Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) *kanskje en ide å oppdatere før en begynner å svare * Endret 9. august 2007 av Vaffel89 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 De ville jo ha det same, so kvifor edite vekk? Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg ønsker at noen ikke ødelegger ønskene mine. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det får du, men vedkommende som skulle oppfylle ønsket ditt hørte det ikke og du sitter igjen med ingenting. Jeg vil ha en ny HDD med evig lagringskapasitet og som er FEILFRI Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du får den nye HDD, den er feilfri. Det samme kan dessverre ikke sies om deg, du klikker under en runde internettsurfing og smadrer hele maskinen (HDD inkludert) Jeg ønsker meg en liten søt baby (og en del tjenere til å hjelp meg med den :-P) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du får en liten søt baby (og en del tjenere til å hjelp deg med den :-P) Men tjenerne får nok av den dritten og sier opp. Dermed har du en baby du må oppdra helt selv Jeg ønsker meg 10000 tonn krydderurter som skal ligge i en safe i et fint hus og jeg har nøkkelen og huset er brannsikkert og alt er normalt. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Ønsket ditt er oppfylt, men du glemte å slippe rotten din ut av safen, så den spiste alt sammen, inkludert huset Jeg vil ha en ny avatar Endret 9. august 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du får en ny avatar, men det står "Jeg er homo" på den. Jeg ønsker meg flere spill Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du får flere spill, men det er bare mmorpg-spill du blir avhengig og tar livet av deg når prdusentene ikke har råd til å holde serverne oppe. Jeg vil ha et knull. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du skal få et knull, men det er av en gutt. Jeg ønsker meh popkorn Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Du får mer popcorn, men det er rulla i fuglebæsj. Eg vil ha tyggis. Endret 10. august 2007 av Doughman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå