Markusll Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Sierra'n din slutter å ettertenne, men den begynte å tenne hele tiden, så den tok fyr. Jeg ønsker at Battlefield 2 kommer idag Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Battlefield 2 kommer, men på feil plattform. Jeg ønsker meg en medgjørlig mamma! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det får du, men kun når du sover. Jeg vil ha en Dell XPS 700 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du får det men den er 0.0001 millimeter stor Jeg vil ha alt jeg vil ha Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du får alt du vil ha, men stappa langt opp i ræva di Jeg ønsker at klokka var 4 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Klokka er fire, men i London, så du gikk glipp av at den var det her i Norge. Jeg ønsker meg en motorisert avistralle med gyroskop. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du får det, du fikk sparken som avisbud dagen før. Jeg ønsker meg perfekt vær. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du får det men det varer bare i 2 min Jeg ønsker meg nye diskanter! Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det får du, men de går i stykker et øyeblikk etter du koblet de til. Fordi du tok feil av + og - Jeg ønsker at jeg ikke tapte penger på aksjene mine i dag. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Du taper ikke penger, fordi du solgte alle for en flaske Solo Jeg ønsker at jeg fikk de verdifulle aksjene til Jensemann4 Endret 6. august 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du får Jensemann4's akskjer, men de er ikke verdt mer enn ei flaste solo Jeg vil at betalingen min bruker 2 timer til å komme fram, ikke 6 arbeidsdager hos bankene. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 det tar 2 timer å komme frem, men betalingsmåten må leses binært, så du bruker måneder på å skjønne den... Jeg ønsker jeg var dø Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du døde, men ble kort tid etter gjenopplevet av en fabelaktig kirurg og ny revolusjonerende teknologi. Jeg ønsker jeg var en fabelaktig kirurg. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 du ble fabelaktig kirurg, og blir derfor kidnappet av CIA som vil bruke hjernen din til sine utspekulerte planer om å lage en klonemaskin Jeg ønsker jeg var like smart som John Nash Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du blir like smart som han, men det viser seg at iq-en hans er redusert til 75,7 Jeg vil ha en pen kjæreste Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du får Brad Pitt som kjæreste Jeg ønsker at Crysis kom imorgen, og at jeg fikk med på kjøpet en garanti som dekket alle skader (ja, ALLE) som skjer med meg, spillet eller PCen. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du fikk spillet, men CD-plata knakk. Garantien gjør sånn at du får _pengene_ tilbake, og siden spillet et fullstendig utsolgt over alt får du aldri spille Crysis, aldri! Jeg ønsker meg en teskje, som ikke skal brukes til noe. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du ønsket deg en teskje, men fikk en gaffel uten tenner. Jeg ønsker meg en ny sykkel fra Continental. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du får en sykkel fra Continental, men den er laget av gummi. Jeg ønsker meg mere sommerferie. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du får mer sommerferie, (regner det du definerer som skolefri) fordi du blir fengslet for barnetortur og sendt til en saltgruve i Murmansk, der du tilbringer 40 år. Jeg ønsker jeg var verdensmester i alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå