Jakos-k Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Du får en nøkkel. Men den har ingen tagger, så den passer ikkje inn noe sted. Jeg ønsker meg en jet-pack. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Du får en jet-pack, men det viser seg å være en pakke som inneholder AIDS. To bad, but you die... Jeg vil ha en kåt katt som voldtar den neste som skriver i denne tråden. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 han prøver, men jeg er for trang Jeg vil hjem Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du kommer hjem men huset har brent bort. Jeg ønsker jeg kunne se Phantom of the Opera en gang til i London. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får sett Phantom of the Opera i London enda engang i London, men på veien hjem blir du sprengt til helvette av terrorister på t-banen der.. : ( Jeg vil ha en Daelim Roadwind motorsykkel ! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du kjøper en Daelim Roadwin-sykkel. Etter en måned dukker det opp regninger du ikke hadde tenkt på, og du må selge sykkelen. Jeg vil ha fire håndklær. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får fire håndklær som er fulle av bajs! Jeg vil ha et bilbelte som er kjempetrygt og den skal ikke være i kontakt med en bil og det er ikke noe negativt ved beltet. Den skal være full av diamanter og den mister masse diamanter men blir reparert automatisk av nanoboter! Derfor blir jeg rik og skaffer meg en fabrikk som produserer verdens beste godteri som jeg kan spise men man får ikke sukkersyken fordi godteriet fjerner sukkersyken hvis man har det og overdose av godteriet har ikke noe å si fordi man blir ikke skadet av det. Man får faktisk diamanter under puta si når man sover om natten så man blir rik så man kan selge diamantene så man kan kjøpe seg godteriet mitt og jeg har så mye ingredienser jeg trenger og fabrikken har skjold og robotarbeiedere som ikke blir rustne eller sure og fabrikken har vakter og selv om den blir truffet av en atom bombe eller meteoritt så blir den ikke skada! Så gir man terrorister små kattunger så blir terroristene snille og det blir verdensfred Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får et bilbelte, men det er det eneste du får ettersom ingen gadd å lese hele ønsket ditt. Jeg ønsker meg flere hjertebiter på Twilight Princess. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får det men siden ingen gadd å lese hele ønsket ditt mister du det Jeg vil fortsatt ha et bilbelte som er kjempetrygt og den skal ikke være i kontakt med en bil og det er ikke noe negativt ved beltet. Den skal være full av diamanter og den mister masse diamanter men blir reparert automatisk av nanoboter! Derfor blir jeg rik og skaffer meg en fabrikk som produserer verdens beste godteri som jeg kan spise men man får ikke sukkersyken fordi godteriet fjerner sukkersyken hvis man har det og overdose av godteriet har ikke noe å si fordi man blir ikke skadet av det. Man får faktisk diamanter under puta si når man sover om natten så man blir rik så man kan selge diamantene så man kan kjøpe seg godteriet mitt og jeg har så mye ingredienser jeg trenger og fabrikken har skjold og robotarbeiedere som ikke blir rustne eller sure og fabrikken har vakter og selv om den blir truffet av en atom bombe eller meteoritt så blir den ikke skada! Så gir man terrorister små kattunger så blir terroristene snille og det blir verdensfred Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Alt det du vil skjer, men som følge av ditt store ønske mister du 98% av livet ditt og dør med en gang... Jeg vil ha et flyvende teppe... Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får et flyvende teppe, men så flyr du så høyt at du blir brent opp av et jagerfly. Jeg ønsker moped Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får en du må sku sammen selv. Jeg vil ha Friends sesong 2. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får en du må sku sammen selv. Jeg vil ha Friends sesong 2. 9194339[/snapback] Du får friends sesong 2, men det er hakk i DVDene på alle de morsomste stedene. Jeg vil ha ei snasen naken dame! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får en snasen naken dame og hun har et FLOTT hus! Men begge har mugg i kjellern. Jeg ønsker meg at godteri smaker lokk Lenke til kommentar
fgr Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Godteri smaker nå lokk, men det har dessverre fått en ettersmak av godteri.... Jeg ønsker meg den mest perfekte tingen i verden. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du fikk den perfekte ting, en Dildo Jeg vil ha en Elefant Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får Dumbo, men han har desverre blitt alkoholiker på grunn av all champagnen og dermed pådratt seg skrumplever. Du rekker så vidt å bli skikkelig glad i ham, før han faller død om i en tilfeldig grøft. Jeg vil ha en flaske whisky. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får en flaske whisky, men det va metanol i det :S Jeg vil ha en flaske cognac(XO) xD Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får en flaske cognac, men det var metanol i det også Jeg ønsker meg en kul gravstein. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får en kul gravstein, men du havner under den så alt for tidlig. Jeg vil ha det gøy resten av mitt lange liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå