Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får fire håndklær som er fulle av bajs!

 

Jeg vil ha et bilbelte som er kjempetrygt og den skal ikke være i kontakt med en bil og det er ikke noe negativt ved beltet. Den skal være full av diamanter og den mister masse diamanter men blir reparert automatisk av nanoboter! Derfor blir jeg rik og skaffer meg en fabrikk som produserer verdens beste godteri som jeg kan spise men man får ikke sukkersyken fordi godteriet fjerner sukkersyken hvis man har det og overdose av godteriet har ikke noe å si fordi man blir ikke skadet av det. Man får faktisk diamanter under puta si når man sover om natten så man blir rik så man kan selge diamantene så man kan kjøpe seg godteriet mitt og jeg har så mye ingredienser jeg trenger og fabrikken har skjold og robotarbeiedere som ikke blir rustne eller sure og fabrikken har vakter og selv om den blir truffet av en atom bombe eller meteoritt så blir den ikke skada! Så gir man terrorister små kattunger så blir terroristene snille og det blir verdensfred :)

Lenke til kommentar

Du får det men siden ingen gadd å lese hele ønsket ditt mister du det

 

Jeg vil fortsatt ha et bilbelte som er kjempetrygt og den skal ikke være i kontakt med en bil og det er ikke noe negativt ved beltet. Den skal være full av diamanter og den mister masse diamanter men blir reparert automatisk av nanoboter! Derfor blir jeg rik og skaffer meg en fabrikk som produserer verdens beste godteri som jeg kan spise men man får ikke sukkersyken fordi godteriet fjerner sukkersyken hvis man har det og overdose av godteriet har ikke noe å si fordi man blir ikke skadet av det. Man får faktisk diamanter under puta si når man sover om natten så man blir rik så man kan selge diamantene så man kan kjøpe seg godteriet mitt og jeg har så mye ingredienser jeg trenger og fabrikken har skjold og robotarbeiedere som ikke blir rustne eller sure og fabrikken har vakter og selv om den blir truffet av en atom bombe eller meteoritt så blir den ikke skada! Så gir man terrorister små kattunger så blir terroristene snille og det blir verdensfred

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...