Krom-stag Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Du får en blå flodhest. Desverre spiser den opp alt i kjøleskapet ditt, og overtar kjøkkenet dittt, deretter slår den seg sammen med Sneglen sin flodhest og tar verdens herredømme.. Ønsker meg en cola Endret 31. juli 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Colaen din havarerer. Jeg vil ha kjeks. Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Du får Maria-kjeks, men Jesus blir irritert av at du spiser mora hans. Han tar hevn, og nå må mora di gå med krykker grunnet at Jesus gnagde litt av beinet. Jeg må på do! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Du får gå på do, men (u)heldigvis bæsja du so hardt at du daua. Eg vil at mobilen skal kople seg til PCen sånn at eg får leggje inn nye songar på den. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Mobilen din kobler seg til pcn på en mystisk trådløs måte, desverre får du strålingen igjennom hjernen, og du får en stor hjerneskade. Jeg vil ha mus, og da ikke en liten gnager, men det kvinnelige kjønnsorgan. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det får du, ei hårete, forvokst og stygg mus. :!: Eg vil ha rsehryrkgerkgerkljgdhlbh. Ops, "hjerneskaden" min. Eg vil ldghdr kjøpe mykje dfljkgh godteri i jsdfh Sverige. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ingen forstår ønsket ditt, og du blikr istedet lagt inn på et mentalsykehys:) Jeg vil ha en ølboks med øl oppi som er full av øl som er god, og med en normal mengde kullsyre. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Du får en ølboks med øl oppi som er full av øl som er god, og med en normal mengde kullsyre, men du får dessverre ikke åpnet den og gir opp... jeg ønsker meg en mus Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 du får en svær feit spissmus jeg ønsker meg den perfefekte selvmordsplanen Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Den perfekte selvmordsplanen blir borte i posten og noen andre finner den tilfeldigvis og bestillingen av planen blir sporet tilbake til deg og din adresse. Jeg ønsker meg en PS3 som er uknuselig (av herdet titan!? ellerno) og har livstidsgaranti og full forsikring som gjelder tyveri osv... Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ønsket innvilges, men uheldigvis kommer du til skade og miste PS3en din ut i vannet på danskebåten (fordi du hentet den i Danmark) og den tålte dessverre ikke vann. Du leverer PS3en tilbake men det viser seg at det var et hull i garantien som viste at vannskader ikke dekkes. Jeg ønsker meg en tur til playboy mansion. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 du drar til playboy mansion, men der var det ingen damer, bare en gammel mann. Jeg ønsker meg dame Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Du får en dame, men dama er mora di. Jeg skulle ønske jeg var jente, istedenfor gutt. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Du får tatt operasjonen. Men ett strømbrudd gjør at de ikke blir ferdig og du sitter igjen med både innover og utover samt to rumpehull. Skulle ønske skoletia går fort. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) den gjør det! du får en murstein i hode 8. skoledag og havner i koma! ------- Ønsker at jeg hadde et ønske! Endret 28. juli 2007 av dioX Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Du får et ønske, men det går ikke i oppfyllelse... Jeg ønsker at en blåhval falt fra ingensteds, og ned på skolen vår... Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 En blåhval faller ned på skolen og knuser hele dritten. Desverre investerer den arabiske oljemilliardær som eide blåhvalen, et par millioner kroner for å fikse opp skolen før skolestart. Jeg ønsker meg en vekkerklokke som kan vekke meg uten å pipe som f! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Du får en vekkerklokke som vekker deg med ømfintlig musikk, men dette gjør at du svever rundt hele dagen med tankene et helt annet sted og ikke får gjort en drit. Jeg ønsker at vi hadde fått til å spille RA2 over LAN. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dere får det til, men plutselig sprenger ruteren deres. Jeg ønsker at halo3 kom ut imorgen Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Halo 3 kommer ut i morgen, men siden det ikke var helt ferdig, så er det fullt av bugs som ødelegger maskinvaren det blir brukt på. Jeg ønsker meg en nøkkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå