Markusll Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Du får løsning på nr9, men det var bare riktig løsning i 3 sekunder. Jeg ønsker meg en stor elefant i hagen, med rosa skjørt Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det får du, men då du skal ut og mate den, tråkker den deg i hjel. Eg vil at bilen hadde blitt fiksa fortare, for då hadde eg vert i Sverige no. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Bilen ble raskere så du kom deg til Sverige. Det er straff nok Jeg ønsker meg mat i magen! nuh! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 det får du, men maten er giftig! jeg har lyst på jobb Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Du får deg jobb, men jobber svart. Jeg vil ha ny data. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Du får jobb men som dass vasker på spar! jeg vil gidde og gå på kjøkkenet og hente mer leppegodt Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Du henter deg leppegodt, tygger deg hardt i leppa aa faar et irriterende munnsaar. Skulle onske jeg hadde et normalt tastatur. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det var meg isteden for Jack_Daniels, jeg var før han. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 mastergamer: Du får ny data, men den tar kjempestor plass og har dårleg hardware. _Magnus_: Du får eit normalt tastatur, men normalt for dei du kjøpte det av og det er derfor rare teikn i staden for bokstavar. Eg vil at det ikkje skulle vert fredag den 13. på forrige fredag, for då hadde eg kanskje komt heim frå Sverige i dag eller i morgon. Lenke til kommentar
Stylpe Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Åh Emm Jiiiii! Dette er første post i tråden: Poenget med tråden/spillet er at du skal oppfylle ønsket til personen som postet før deg, men samtidig vri det om slik at det får uønskede konsekvenser, og så skrive ditt eget ønske under det Eksempel: 1. Jeg ønsker at jeg var kortere. 2. Ditt ønske er oppfylt. Bena dine detter av. Jeg ønsker meg en million ønsker! 3. Oppfylt, men de er alle twisted wishes. Jeg ønsker at jeg hadde mer hår. 4. Oppfylt, men det vokser under føttene dine. Her er ønsket mitt: Jeg ønsker at Nintendo Revolution blir gitt ut i morgen! Daniel 8707312[/snapback] Sammenlign med første post i denne tråden (som jeg lagde): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=462408&hl= Jeg kan vel føle meg litt beæret av at du brukte malen min for reglene, men jeg synes hvertfall du kunne ha funnet på ditt eget ønske... Nuvel... Oppfylt, forrige fredag var faktisk den 12. Ringvirkningene av det verdensomspennende kaoset som oppstår når hele kalenderen spontant har flyttet seg en dag fremover fører til at du sannsynligvis likevel ikke kommer hjem fra Sverige i dag eller morgen... Ønsker meg en tablet convertible med skjerm med god oppløsning, Wacom-teknologi og et skikkelig grafikkort. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Du får en tablet convertible med skjerm med god oppløsning, Wacom-teknologi og et skikkelig grafikkort. Men du mister den i bakken... Jeg ønsker meg noe å gjøre i helga... Lenke til kommentar
dioX Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Finn deg en venn! ------------ Ønsker at dette er siste post i denne tråden. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tråden ble lukket av en brukermoderator, men en annen moderator åpnet den. Jeg ønsker jeg kunne få penger rett inn på kontoen hver måned gratis slik at jeg slapp å jobbe på rema Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Du får penger rett inn på kontoen hver måned gratis slik at du slipper å jobbe på rema. Men på tur hjem fra rema, blir du voldtatt av en gris, og du dør. Jeg ønsker meg masse penger, uten bakdeler Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Greit. Du får masse penger. Og ingen bakdeler. Men lurer på hvordan du skal få dritt når du ikke lenger ha bakdeler. Vel, for resten av livet kommer det nå ut ett annet sted det er god plass. Rett under panneluggen if you catch my drift. Jeg ønsker meg. En gigantisk villa med masse flotte biler parkert utenfor. Endret 20. juli 2007 av Rampage Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det får du, men han du fekk villaen av hadde skrevet feil, og derfor var ikkje villaen til deg. Eg vil at eg hadde fått meir penger til bursdagen min idag. Lenke til kommentar
Stylpe Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Du får to nye lillebrødre: Cho Peng og Phuk Peng Ønsker meg bedre konsentrasjonsevne Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det får du, men eg blir sint på deg pga. eg fekk to lillebrødre og sender derfor Cho og Phuk etter deg og du mister konsentrasjonsevnen. Eg vil ha meir enn 10 000,- NOK før og etter eg har vert i Sverige. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Du får 10 000 nok før og etter Sverige, men de andre blir så sure på deg over at du er så grisk og ikke gadd å kjøpe øl, så nå har du kun 10 000 NOK men ingen venner EDIT: skulle ønske at Firhjulingen min gikk fortere Endret 20. juli 2007 av Dernel Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Det blir den, men svingane blir dårlegare og du kræsjer i ein fjellvegg og ligger i koma i to månadar. Eg vil ha tilbake dei få vennane eg hadde og at ingen blei sur for at eg, ein mindreårig, ikkje kjøpte øl til alle som blei med som ikkje drikker øl. Endret 20. juli 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå