Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mastergamer: Du får ny data, men den tar kjempestor plass og har dårleg hardware. :)

_Magnus_: Du får eit normalt tastatur, men normalt for dei du kjøpte det av og det er derfor rare teikn i staden for bokstavar.

Eg vil at det ikkje skulle vert fredag den 13. på forrige fredag, for då hadde eg kanskje komt heim frå Sverige i dag eller i morgon.

Lenke til kommentar

Åh Emm Jiiiii! Dette er første post i tråden:

Poenget med tråden/spillet er at du skal oppfylle ønsket til personen som postet før deg, men samtidig vri det om slik at det får uønskede konsekvenser, og så skrive ditt eget ønske under det 

Eksempel:

1. Jeg ønsker at jeg var kortere.

2. Ditt ønske er oppfylt. Bena dine detter av.

Jeg ønsker meg en million ønsker!

3. Oppfylt, men de er alle twisted wishes.

Jeg ønsker at jeg hadde mer hår.

4. Oppfylt, men det vokser under føttene dine.

Her er ønsket mitt:

Jeg ønsker at Nintendo Revolution blir gitt ut i morgen!

Daniel :)

8707312[/snapback]

Sammenlign med første post i denne tråden (som jeg lagde): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=462408&hl=

Jeg kan vel føle meg litt beæret av at du brukte malen min for reglene, men jeg synes hvertfall du kunne ha funnet på ditt eget ønske... :roll:

Nuvel...

Oppfylt, forrige fredag var faktisk den 12. Ringvirkningene av det verdensomspennende kaoset som oppstår når hele kalenderen spontant har flyttet seg en dag fremover fører til at du sannsynligvis likevel ikke kommer hjem fra Sverige i dag eller morgen...

Ønsker meg en tablet convertible med skjerm med god oppløsning, Wacom-teknologi og et skikkelig grafikkort.

Lenke til kommentar

Greit. Du får masse penger. Og ingen bakdeler. Men lurer på hvordan du skal få dritt når du ikke lenger ha bakdeler. Vel, for resten av livet kommer det nå ut ett annet sted det er god plass. Rett under panneluggen if you catch my drift.

Jeg ønsker meg. En gigantisk villa med masse flotte biler parkert utenfor.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Du får 10 000 nok før og etter Sverige, men de andre blir så sure på deg over at du er så grisk og ikke gadd å kjøpe øl, så nå har du kun 10 000 NOK men ingen venner

EDIT: skulle ønske at Firhjulingen min gikk fortere

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Det blir den, men svingane blir dårlegare og du kræsjer i ein fjellvegg og ligger i koma i to månadar.

Eg vil ha tilbake dei få vennane eg hadde og at ingen blei sur for at eg, ein mindreårig, ikkje kjøpte øl til alle som blei med som ikkje drikker øl. :hrm:

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...