Markusll Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Du skal tilbake til Spania, men når du ankom ble du sendt hjem igjen Jeg vil ha vafler nå! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det får du, men du spiser dei ikkje fordi dei lukter fis og svette. Eg vil også ha vaflar, som er ufarlege å ete og smaker/lukter god vaffellukt. Lenke til kommentar
Puddelrockern Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 helt til en dinosaurus kommer å fiser på den med tillhørende "blødt"... jeg vil på Skid Row konsert! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du kommer på konserten etter at de har reist altså du fikk 2timer med The Beatels, Viking Garna og Ole Ivars + Basshunters, uheldig du Jeg vil vite om jeg snart skal begynne og se Lost. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du ser på Lost, men finner ut hvor usannsynlig det er. Og du blir redd med å fly fly over tropiske øyer. Jeg ønsker meg en yacth Lenke til kommentar
dioX Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 oppfylt! Du får en yacth på 10cm til og ha i badekaret! Ønsker meg kunnskap. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du fikk mye kunnskap om hvordan man tar og åpner en skjokolade. Ønsker meg Manhunter Filmer som er uknuselig. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Du får et leksikon på 80 bind. Desverre er det skrevet med hieroglyfer, så du forstår ikke et ord (eller en tegning i dette tilfellet). Jeg ønsker å disponere en kombinert rørlegger/elektriker som jobber gratis det nærmeste året edit: for sen... Du får uknuselige Manhunter Filmer... på betamax Endret 17. juli 2007 av Melfacion Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du får en rørlegger som jobber gratis, men la opp røra feil slik at dusjen fikk kloakvann. Jeg ønsker at jeg hadde verdensherredømme. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du får verdens herredømme, men ingen ville ha deg som leder så du ble drept... Jeg ønsker at jeg slutter å våkne halv fire.. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du slutter å våkne halv 4. Du våkner halv 5 istedet. Ønsker meg Need For Speed: Most Wanted til PC. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du får NFSMW på pc men det funker ikke. Jeg skulle ønske at space-knappen min funkabedre Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du får NFSMW på pc men det funker ikke. Jeg skulle ønske at space-knappen min funkabedre 9090298[/snapback] Den funker nå så godt a t du f å r a l t f o r m a n g e me l l o mrom. Jeg vil ha en muggen fisk. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du får en muggen fisk, men du blir syk av å spise den slik at du dør. Jeg vil ha kontroll på alle kriminelle på en lovlig måte slik at de kriminelle blir snille Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du får kontroll på alle kriminelle på en lovlig måte slik at de blir snille, men bare i to sekunder. Jeg ønsker meg noe godt noe... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du får kontroll på alle kriminelle på en lovlig måte slik at de blir snille, men bare i to sekunder. Jeg ønsker meg noe godt noe... 9090889[/snapback] Du får ein evighetskule som du slikker på heilt til du blir sår på tunga (fakta). Eg treng 2 seksere borg til i mårra Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 2 får seksere og enda 4 kasser.. men du drekker deg ihjel! Jeg vil ha et kjøleskap Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Du får et kjøleskap, av stål, over deg Jeg vil ha isbiter til min Cola Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Du får dine isbiter! Men da du drikker får du brainfreeze og dør! Jeg ønsker meg 83 kvinner vedsiden av meg nå (spreng kåte som faen ) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Du får 83 sprengkåte kvinner ved siden av deg, men du oppdager at utstyret ditt er defekt. Jeg ønsker meg løsningen på nr. 9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå