Vaffel89 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du får en million lamper oppi anus, med ledningene ut, så du kan få slått de på. Når du skrur de på knuser flesteparten av lyspærene så du får masse kutt i anus å blør ihjel Jeg ønsker meg en kald glass-cola :wub: Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Du får en kald plast-cola full av knust glass Jeg vil ha en frosk. Endret 15. juli 2007 av premium Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Du får en frosk, men den hoppet ut vinduet ditt og stikker av. Jeg vil ha noe godt og kaldt å drikke. Endret 15. juli 2007 av Drunka Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du får noe godt å kaldt å drikke, det var gift Jeg vil meg en jobb hvor jeg tjener 200000 kr i måneden. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du får en jobb som kloakksmaker for å skjekke for dødelige sykdommer 24 timer i døgnet for 200 000 i måneden. Jeg vil eie all luft. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du eier all luft - men det er det ingen som bryr seg om, alle stjeler lufta fra deg uten at du kan gjøre noe med det. Jeg ønsker meg monopol på vitser Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du får monopol på vitser, men som vi alle vet er vitser noe abstrakt og monopolspillet ditt faller rett ned (Ja, jeg vet hva monopol er ) Jeg vil ha en ny pinsett til lommekniven min. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du får en tannpierker i stedenfor. Jeg ønsker meg kjeks! Ikke muggen eller ødelagt. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du får verdens mest velsmakende kjeks, som du bare må spise. Men den er pakka inn i en uåpnelig pakke. Jeg vil ha penger. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du får penger, men de er stjelt så du må levere dem tilbake Jeg vil ha et nytt tastatur Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 du får et nytt tastatur, men noen har byttet tastene sånn at alle står feil sted. i tilleg er tastaturet med gresk alfabete, uten mulighet for å skifte.... jeg ønsker meg fint vær i Norge, og gode badetemperaturer. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Fint vær blir det. Men du blir overraskende innkalt til hæren og ved en tabbe blir du plasert i Midt-Østen. Jeg vil ha et glass cola. Ikkno pepsi søppel. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du får cola, men en "pepsi-spion" så deg, så han kom å skjøt deg med hagle. Jeg ønsker meg pepsi. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 dessverre gir den nyutdannede, blonde servitrisen deg Pepsi Max, og du er jo allergisk mot acesulfam K, så du dør av store og smertefulle krampeannfall... too bad. jeg ønsker meg en gordon setter til. Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ditt ønske blir oppfylt. Desverre blir den sulten og spiser den første hunden din:/ Jeg ønsker meg en ny gitarforsterker! Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ønsket blir oppfylt, dessverre kommer storebroren til bestevennen til naboen og stjeler den. Jeg ønsker meg litt sol i sommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du får sol. Bare sol. Ikke noe regn what so ever, og alle dør. Vil .. ønske meg noe! Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Du önsker deg noe, men dette "noe" er en bötte med kudrit. En dag faller du ned i bötta og drukner. Jeg skulle önske tastaturet mitt hadde ordentlige Öer og Äer. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Tastaturet ditt har alltid hatt det, du blir nerdegjengens vitsemål. Jeg vil være alene. Lenke til kommentar
Puddelrockern Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 men desverre kommer anti- aleneklubben på snarvisit i nabolaget og sender sinte hunder på dem som vil være alene, så ditt ønske blir ikke oppfylt! jeg vil at jeg skal tilbake til spania! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå