Maj7 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Off topic: da blir det jo ikke noe morsomt da! On-topic: Du får en snillere pappa, men til slutt blir han så snill at du blir bortskjemt og du blir mobbet for det og du tar selvmord. Jeg ønsker at firhjulingen min kommer i morgen 9063830[/snapback] Firhjulingen din kommer i morgen, men på veien har et hjul blitt borte, så du må vente 1 mnd på et nytt hjul. Jeg ønsker meg en skikkelig regnfrakk med hette! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Du får en regnfrakk med hette. I morgen drar du ut i regnet med den. Uheldigvis er den fra Lidl, så den holder deg helt tørr i 2 minutter, da går den i oppløsning. Jeg vil ha en formatert Pc, med en XP Cd ved siden av. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 du får en formatert PC og XP CD, harddisken er formatert med hagle Jeg ønsker at jeg slipper å reise i morgen Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 du slipper og reise i morgen, men må reise i dag i stedet! jeg ønsker at jorden går under i morgen Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jorden går under imorgen, men den komme opp igjen. Jeg ønsker at klokka blir 5 på dagen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 klokka blir 5 på dagen, i japan. dvs 9 på morgenen i norge ellerno. Jeg vil ha opp SO igjen. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 du får SO opp igjen, men siden SO betyr Syke Okser, så kommer det hundrevis av Syke Okser opp fra bakken og stanger deg i leggen, slik at du må sy 13 sting. jeg ønsker at det slutter å regne! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 det slutter å regne, men så starter det å regne syre kort tid etterpå. Jeg ønsker at jeg blei skikkelig god i basket og hadde veldig god ballkontroll. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Du blir så god i basket at du havner i høyeste divisjon i Amerika, og blir en helgen. Og blir President-kandidat, men dessverre lider du den samme skjebnen som de 2 andre presidentene... *BOOM* Jeg vil ha èn gul småstein! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Du får en gul småstein, men den er radioaktiv, og du dør av kreft. ( beste jeg kom på ) Jeg vil ha like mye flaks som fettern til Donald, Anton. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Du får en gul småstein, men den er radioaktiv, og du dør av kreft. ( beste jeg kom på ) Jeg vil ha like mye flaks som fettern til Donald, Anton. 9071940[/snapback] Du får like mye flaks som fetter Anton, men får tilsvarende uflaks hos damene og ender som en bitter gammel mann i en hytte i Hakkadalen. Jeg ønsker å komme meg ut av sofaen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Du klarer å kave deg opp av sofaen, for så å styrte rett ned i lenestolen med en sånn fart at både du og lenestolen går igjennom gulvet og ender opp i den tredje verden. Jeg vil at bamsen min lever Edit: : Endret 14. juli 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Bamsen din levte men ble en gal Physco bamse og skulle ha hevn etter alt slengingen og klemmingen. Jeg ønsker at Mp3 spilleren min kom i dag og ikke ble ødelagt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Mp3 spillern din kom for 5 minutter siden, men "Kontorstol" blei irritert og ville ha hevn, så han ønska at Mp3 spillern din blei en transformers, og ødela hele huset/blokka de. Edit: jeg vil bare ha 50 kroner, fordi jeg har spurt om så mange ønsker på kort tid. Endret 14. juli 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Du får 50 kroner, men de viste seg å være falske, så du ble arrestert for ulovelig "penge laging" Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg ønsker at Markusll ønsket seg noe. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Han ønsket seg noe, men glemte å skrive det. Jeg ønsker jeg kunne være lengre oppe =( Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det kan du, men døgnrøtmen din blir ødelagt. Jeg ønsker meg en god drøm i natt. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du drømmer veldig godt i natt! Du drømmer du har sex! Men med en pungråtte! Jeg vil vinne neste pcw jeg skal spille Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du vinner neste PCW (Picnic contest warmaster) du spiller Jeg vil ha en million lamper oppi anus..Med ledningene må henge ut slik at jeg får slått de på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå