Kontorstol Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du kan kjøre BF2 (Brødrenes Fiender 2) på PCen uten at den rebooter Jeg vil dø, men det må ikke være smertefullt Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 du dør av en ståle som splitter deg opp i atom små biter på 1 hundredels sekund . siden ingen finner deg igjen så vil det ikke bli noen begravelse for deg og ingen vil bry seg , samtidig kommer du til helvette å får all smerten i verden jeg ønsker meg evnen å starte en samtale med vildt fremmede mennesker Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du får et kraftig tilfelle av alzheimer, og alle er plutselig vilt fremmede mennesker for deg. Men du har evnen til å starte en samtale med dem. Jeg ønsker meg et bluetooth-headset som ikke går tom for batteri Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du får et bluetooth-headset som ikke går tom for batteri, men den selv-tente seg slev dagen etterpå fordi det var så elendig kvalitet. Jeg ønsker meg en svææær og god frokost Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Du får en svææææææææææææær og god frkost men du orker ikke alt Jeg ønsker meg at katten gjør det som denne smileyen gjør: Endret 12. juli 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det gjør den fordi du faller ned trappen og brekker nakken. Jeg ønsker meg en ny båt. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du får en ny båt men den var laget av 100% betong, så den sank med en gang den kom på vannet! jeg ønsker meg bil lappen Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du får bil lappen, men du blir tatt av politiet fordi du ikke var gammel nok. Jeg ønsker meg noe å gjøre Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du blir lam i i bena og bedriver resten av din fritid, resten av livet på å prøve å gå, men faile. Jeg skulle ønske jeg orka å stikke ut å trene snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du orka å stikke ut å trene, men du fant ut at du ikke orka alikevell. Vil spole tiden fram! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du spoler tida så langt fram at du dør... Jeg vil vite hva som ligger i Pandoras eske... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du får vite det men får aldri fortalt det til noen! Jeg ønsker at trappa faller ned katten og brekker trappetrinnet Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Trappa faller ned men katten ble sur og spiste trappetrinnet. Jeg ønsker meg en rask skill padde (merk orddelingen og engelske "skill") Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du får en rask skill padde, men du mistet den i do... Jeg vil være velltrent... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Du blir det, men du slutter å trene og alt du har trent opp blir til fett. Eg vil ha alle verdas spel. Edit: Skrivefeil. Endret 12. juli 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Du fikk det men du hadde ikke plass, så du måtte legge dem ute, dermed du ble fengslet for å forsøple naturen og får aldri spille noen spill igjen. Jeg ønsker meg en Memuru. Helst Deluxe Edition. Edit: Leif tok en e. Endret 12. juli 2007 av Mad Esc Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Du fikk det, men noen stjal den fra deg... Jeg ønsker meg en snillere pappa Endret 12. juli 2007 av Markusll Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg trodde vi skulle oppfylle ønskene. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 dere, slutt med "men den ble ødelagt/stjelt", det er meningen at man skal få det man vil ha MEN en konsekvens som gjør at man får det jævligere enn før man ønsket seg det f.eks. "Jeg ønsker meg en ny mobil tlf" "Du fikk en tlf men mafiaen kastet den i havet" - FEIL "Mobiltelefonen har høy stråling så nå kan du ikke få barn" - RIKTIG Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Off topic: da blir det jo ikke noe morsomt da! On-topic: Du får en snillere pappa, men til slutt blir han så snill at du blir bortskjemt og du blir mobbet for det og du tar selvmord. Jeg ønsker at firhjulingen min kommer i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå