Mad Esc Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du får et større rom, men alt i rommet inkludert deg selv blir 4 ganger større, dermed får du mindre plass. Jeg ønsker meg en kloakkrasta. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du får kloakkrasta + Utfallet kan du tenke deg selv Jeg vil ha 100mill Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ønsket ditt er oppfylt, men uheldigvis fikk du politiet på døren som fortalte deg at pengene stammet ifra nokas-ranet. Du blir arrestert og ser ikke noe til denne tråden mer på 20 år. Jeg ønsker meg en tur på strippeklubb. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det får du, men det var så mange fine damer der at penisen din eksploderte. Jeg ønsker at en stor komet treffer jorda. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Du får 100mill ...edderkopper i buksa di EDIT: fankern litt sen der. Mad Esc: en stor komet treffer jorda, alle dør untatt deg som må leve alene i alle år jeg vil ha bedre tid DoubleEdit: faen... bare glem denne posten Endret 11. juli 2007 av early_end Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ønsket ditt ble innvilget (mad esc) men det så ut som at forskerene leste feil og sendte en stor komfekt på jorden ikkke en komet. Alle ble fornøyde med masse gratis sjokolade. Jeg ønsker at mor får en feitere lommebok. Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hun får en feitere lommebok. Synd, for den ser enda tommere ut nå.. Jeg skulle ønske at wolfmother kommer til norge i nær fremtid, og at jeg fikk tak i ordentlige billetter til en grei pris.. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ønsket ditt blir oppfylt, men dessverre en dag før konserten så har de party med turboneger og Johnny Knoxville og det ender med at Andrew Stockdale på oppfordring fra JK setter utfor holmenkollen i ei tønne og dessverre ikke overlever turen. Ønsker at Queens of the stoneage holder konsert utenfor stuevinduet mitt. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ønsket ditt blir oppfylt, men uheldigvis så finner noen galninger på og sette fyr på rønna de så det blir ikke noen konsert. Jeg ønsker meg at det skal bli lovlig og bedrive kriminelle aktiviteter på Rema 1000. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det ble det men det ble enda mer ulovlig på andre butikker. Jeg ønsker meg en flipptopp-flippers Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du får det selv om jeg ikke vet hva det er, men det ender med at du slår deg. Jeg vil ha en liten hund Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Lille hunden blir kjempestor og spiser deg levende. Jeg vil ha en jobb! Endret 11. juli 2007 av DennisV Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du får deg jobb, men er så lat at du får sparken. Jeg vil han en Mercedes Benz CLK DTM Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du får en Mercedes Benz CLK DTM, men du har ikke råd til bensin. Jeg vil bli en demon-gud. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du får en demon-gud, som er en tidlig versjon av Deamontools Jeg vil ha en penn, den må være akkurat 11.98742cm lang, og jeg vil ha den i hånda, og ikke i anus som avtalt Den må være perfekt og ikke bringe med seg noen form for negativitet, verken for meg eller noen ande, og den må vare i minst 3 år og aldri gå tom for blekk Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du får den i handa. Inni handa. Jeg vil fly over hav og fjell og vakre daler! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du flyr både og over hav og fjell.. I et rutefly som er på vei til svalbard. Flyet går 1 gang annenhver måned, noe som betyr at du må tillbringe resten av sommeren på svalbard. Jeg vil ha en grønn gummidildo. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Du får en grønn dildo, bruksanvisning følger jeg vil ha mer lagringplass på Pcen min! Endret 11. juli 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du får det for alt du hadde ble sletta. Jeg vil ha en sagskogforsterkingsrekrang Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du fikk den, men så femi som du var orka du ikke å ta borti den, grunnet sterk oljesøl (unnskyld visst jeg er frekk nå, er bare fleip) Jeg ønsker meg at jeg kan kjøre BF2 på full grafikk uten at pc'en min rebooter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå