Dernel Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du får en nokia N95 men den tar fyr å eksploderer og du får masse mobilsplinter i øya, slik at du blir blind. Ønsker meg mange penger Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du får masse penger, og bruker de opp på ei afrikansk hore, og får aids og dør! Jeg skulle ønske jeg hadde mer skills i stepmania Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du får masse penger, og bruker de opp på ei afrikansk hore, og får aids og dør! Jeg skulle ønske jeg hadde mer skills i stepmania 9041744[/snapback] Du bruker flere år på å utvikle skills, men når du endelig er blitt flink, er det ingen som spiller det lenger. Jeg vil ha et eple med makk i. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du fikk et Eple med Makk i bare et at makken gikk opp i nesa di. Jeg ønsker og vite hva Latterkongen syntes er så morsomt med: "Du kan ikke miste en Download i bakken, jævla 12 åring". Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du får vite hva som er morsomt med det, og klarer ikke slutte og le. jeg ønsker meg mer Epics Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Du får mere epics, men du blir bare sittende inne for å prøve å få tak i flere, så du mister dit sosiale liv... Jeg ønsker meg bittelitt cola Endret 10. juli 2007 av Markusll Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du får bittelitt cole, selvsagt i et bittelite glass som du klarer og miste. Jeg ønsker meg en liten bris. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du får en liten bris og tenker ikke videre over det , kjører bil og dør i bilulykke. Jeg ønsker at Rammstein kunne spille oftere i Norge. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Rammstein begynnre å spille masse i Norge, men etterhvert spiller han hver dag slik at alle blir lei og han reiser tilbake. Jeg ønsker at tastaturet mitt skal komme i morgen. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Tastaturet kommer imorgen, men med en fatal feil jeg ønsker at alle delene til pc'en jeg skal ha, passer Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Alle delene passer sammen, men de passer ikke i kabinettet. Skulle ønske jeg fikk den Metallica t-skjorta på hvor det sto Oslo på, i str small. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det gjør de, men det er mye viktigere ting i livet så at delene passer gjør deg ikke noe lykkeligere enn du allerede var.. Jeg skulle ønske jeg var på Metallica-konserten Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det var du, men du ble trampet ihjel og døde. Jeg skulle ønske jeg ikke måtte opp så tidlig imorra :/ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du må ikke opp tidlig i morra, men står opp kl. to på morningen. Deretter eter du frokost og setter deg foran PC'n og går på diskusjon.no. Plutselig kommer enn mann inn døren med en magnum og blåser av deg hodet. Dette hadde kanskje ikke skjedd hvis du hadde stått opp tidlig og dratt på jobb e.l. Jeg ønsker meg billetter til Iron Maiden 2008 Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det får du , men de viser seg å være falske, du blir siktet for å stå bak en øst europeisk liga som lager falske maiden billetter og tilbringer tiden frem til 2011 i fengsel. Jeg skulle ønske jeg hadde ny pc. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Du fikk en ny pc, men du prøvde å overklokke cpu'en, så brente hele maskinen opp. Jeg ønsker at pc'n min blir bestilt idag Endret 11. juli 2007 av Markusll Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det blir den, men den kommer ikke på lang, lang.... laaaang tid Jeg ønsker meg 1000kr, lovlig Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Du får 1000 kr på lovlig vis. Men du glemte gjelda til din gamle onkel Gunnar (Bare et eksempel) og banken tar alle pengene på helt lovlig vis. Jeg ønsker meg noe som kan kverke alle de fordømte fluene som kommer inn hele tiden. Endret 11. juli 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du får noe som kverker fluer som komemr med de kverker deg også! Jeg vil ha flee skills i isgnatur Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 du får flee skills i isgnatur, men siden isgnaturen din kun tåler flae skills og ikkje flee, så sprenger den. jeg ønsker meg et større rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå