SideburnsKongen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Lamb of god spiller, men i Finnmark.. Jeg ønsker meg frokost.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Frokost får du.. men jeg kommer til å urinere i eplejiucen din Men jeg ønsker meg en morgen sigg så snakkes Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Svaret på denne er så logisk at jeg orker nesten ikke si det, men jeg gjør det uansett: Du dør av kreft Jeg vil ha en stiftemaskin. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du får en stiftemaskin, men du stifter igjen øyene dine så du ikke ser noe og ikke kan bruke stiftemaskinen mere Jeg ønsker meg en brødskive til. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du får en brødskive til men den punkerte JEg vil ha kurtesnykker Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du får kurtesnykker, men de surrer seg rundt halsen din å kveler deg... Jeg ønsker meg masse penger som det ikke er noe galt med Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du får en hel masse penger som det ikke er noe galt med. 5 minutter senere får du baksmell på skatten, og må betale nøyaktig en hel masse penger som det ikke er noe galt med... Jeg ønsker meg en rød plastbøtte Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du får en rød plastbøtte, men den blir tredd over hue ditt slik at du ikke ser noe. Jeg ønsker meg i Princess 23M Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du får en Princess 23M(M) Den er bare 2.3 cm lang Jeg vil ha verdens største fjell plassert på hodet Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du får Mount Everest plassert på hodet, å du kan jo selv tenke konsekvensene. Du blir klemt flat. Jeg skulle ønske dama mi kom Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dama di kom, men for å slå opp med deg. Jeg ønsker at jeg kommer i klasse med minst mulig sosser neste år Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dama di kom, men for å slå opp med deg. Jeg ønsker at jeg kommer i klasse med minst mulig sosser neste år 9037556[/snapback] Du kommer i klasse med 12 av de minste sossene i bøgda, de er 1.50 høye. (Ops, da ble visst ønsket ditt oppfylt da) Jeg kunne ønske jeg fikk se en skikkelig bra film. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du leier deg en bra film, men når du kommer hjem så finner du ut at DvD'n er knekt. Skulle ønske jeg hadde 160 i IQ Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 du har 160 i IQ, men blir plutselig lam fra hodebunnen og ned, og får derfor ingen glede av det. Jeg vil ha en schtilig sykkel Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du får 160 i IQ, men folk syntes syntes du er for smart, så du blir skutt. Jeg ønsker meg et glass cola med et håll i glasset! Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 `Du får det, men du får cola i lungene, og kaster opp innholdene dine! Jeg ønsker at malin blir lenger! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Malin blir lengre, i høyden . Jeg skulle ønske at jeg hadde et større glass med cola! Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du har et større glass med cola, men du søler alt på buksen din. Jeg ønsker jeg kunne bestille pc'en nå! Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 du kan bestille pcen nå, og du får den på minuttet men det er linux på den! jeg ønsker meg et troll Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 du får et troll, men trollet liker ikke å bo hvor du bor, så han tvinger deg til å flytte med ham til skogen, men så viser det seg at trollet har lurt deg.. du blir tilslutt trollmat for trollet og trollvennene hans. jeg ønsker meg en nokia n95. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå