Mad Esc Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du får en original cd av "Bestemors Faregeleggingskurs 2" Jeg ønsker meg en brillemobil. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du får en brillemobil, men med feil styrke Jeg vil ha sol Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Du får sol. Sol og 45 grader i skyggen. Du blir solbrent, stygg og har har det vondt. Du tørr ikke gå ut pga flass og jævelskap og går glipp av Metallica på valle hovin 2. Juli. Jeg vil ha gratis lettsykkel førerkort. Endret 8. juli 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du får det men sykkelen punktertet jeg vil at jeg kan spise kruttestykker Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg vil ha gratis lettsykkel førerkort. Du får det men sykkelen punktertet Aha? Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 jeg vil at jeg kan spise kruttestykker 9031387[/snapback] Det er allerede fullt mulig å spise kruttestykker, ønsket ditt blir ikke oppfylt.. Jeg vil ha en smiley Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du får en smiley, men det var denne: Jeg vil ha 100 millioner kroner Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du får 100 millioner kroner... sluppet fra et fly, rett i hodet ditt. Du dør, og jeg tar dem. Jeg ønsker meg søvn. Lenke til kommentar
emokid-94 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du får deg søvn, men som kommer noen å vekker deg. Jeg ønsker meg en hund! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) DU får en hund, men den mangler to bakben, og er døv og blind. Jeg vil ha flere brae maps på Warcraft 3 Endret 8. juli 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du får det, du laster ned et du liker, spiller det så sinsykt mye, blir avhengi, og går over til wow.. Jeg ønsker meg et hus for meg sjøl.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du får et hus helt for deg selv helt alene midt på finnmarksvidda. Jeg vil ha fin sangstemme. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du fikk en ny sang stemme som du synes var fin, men ingen andre synes den var fin, så de drepte deg. Jeg ønsker meg god mat. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du fikk mat men noen hadde hatt gitft i den, så du ble forvandlet til et esel. Jeg ønsker meg et nytt spill Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du får et nytt spill, wow, du blir avhengi, har ingen venner til slutt.. Jeg ønsker at jeg var trøtt.. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du får et nytt spill, wow, du blir avhengi, har ingen venner til slutt.. Jeg ønsker at jeg var trøtt.. 9034395[/snapback] Du var trøtt, drikker kaffe, så blir du lys våken og er våken i flere døgn. Resulterer til utmattelse, og du dør. Ønsker meg biletter til Metallica på Valle Hovin. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Du fikk mine fire billetter, men når du skal til å gå inn på konserten kommer jeg og stjeler dem alle tilbake. Du får stå utenfor å høre på :!: Jeg ønsker at jeg kommer veldig, veldig langt fram, nesten opp til scenen, på Metallica-konserten jeg skal på i morgen Endret 9. juli 2007 av Blikeng91 Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det gjør du men du blir for nerme, og dør av presset fra publikum. Jeg ønsker meg en hest Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Du får det, men den liker deg ikke, og sparker deg mitt i trynet.. Jeg ønsker meg bra vær til metallica konserten i morra.. Edit: Leif på tur Endret 9. juli 2007 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det blir bra vær. Men konserten blir avlyst pga. James drikker seg drita rett før han skal på scena og snubler i trappa og slår seg i hodet! jeg ønsker meg at lamb of god skulle spille i morra og ikke metallica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå