SideburnsKongen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det får du, men desverre velig lavt.. Jeg ønsker meg Metallica på annlegget.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Neeeeeeeeei det får du ikke.... Jeg vil ha et fly Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får en is men den fikk dama di oppi ræva? ? ? ?? Ka faen? Jeg vil ha en ny mobil 9017217[/snapback] Isen fikk dama mi opp i ræva?! For det første: Is har ikke noe rompe. For det andre: Jeg har ikke dame. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får en is men den fikk dama di oppi ræva? ? ? ?? Ka faen? Jeg vil ha en ny mobil 9017217[/snapback] Isen fikk dama mi opp i ræva?! For det første: Is har ikke noe rompe. For det andre: Jeg har ikke dame. 9018928[/snapback] Du eier deg selv litt da men leser du over inlegget mitt en gang til så det var ikke isen sin rompe men dama di si rompe.. men lykke til med damene og isen ^^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du fikke mer Ønsker og Mindre ot, men da døde Tråden ut. Jeg ønsker meg en Rev. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får en rev, men den brandt. Jeg ønsker meg en atombombe. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får en rev, men den brandt. Jeg ønsker meg en atombombe. 9019147[/snapback] Du får en atombombe, og den er akkurat så stor at den utsletter bare deg Jeg kunne ønske jeg ikke måtte på jobb i morra! Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fint for da kan jeg bruke den på deg isteden Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du må ikke på jobb i morgen, men som straff må du jobbe ekstra lenge de neste dagene og du får ikke fri på lenge. Jeg ønsker at det ikke var mygg her. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fint for da kan jeg bruke den på deg isteden 9019369[/snapback] Du må ikke på jobb i morgen, men som straff må du jobbe ekstra lenge de neste dagene og du får ikke fri på lenge. Jeg ønsker at det ikke var mygg her. 9019421[/snapback] All myggen forsvinner, men blir erstattet med digre padder som liker seg best i nærheten av mennesker. Jeg ønsker meg et trommesett! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får et trommesett, men trommestikkene sitter godt plasser ca 35cm oppe i anus Jeg vil ha god mat! Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får god mat, men du spiser deg så full at tarmene dine tar turen ut anus! Jeg vil til svergie Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du kommer deg til sverige, men blir stoppa i tollen og blir voldtatt.. Jeg vil til sverige og kjøpe snus.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Du kommer deg til svergie men for å ungå å bli stoppa i tollen tar du snusen i en plastikpose og kjører den langt opp i anus, så blir du og da voldtatt av tollvaktene, og de merker snusen din som nå er full av sperm! bojah! Jeg vil få et wallpaper av en deilig jente med en mercedes. I -E klassen fra rundt 1980 til 1990! (gl hf med å finne det altså) Endret 6. juli 2007 av Axzter Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får det men du for også hele den store crt-skjermen din stappa opp i rassen Jeg ønsker meg en buss erhemm, jeg har en følelse om hvor den kommer til å enne opp... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får en buss (Nei ikke oppi ræva) Syns detta begynner å bli litt useriøst nå Men den er 150 meter lang, og er umulig å kjøre.. Jeg ønsker meg fred på jord.. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det ble fred på jord fordi alle døde. (fordi de fikk en buss opp en viss plass...) Jeg ønsker meg en djevelfrukt (あくまのみ) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du får det, og du dauer!! så jævli fortjent, please gidd nevn andre ting oppi ræva hele tia da!! herregud.. Ønsker at Mad Esc får en ferie fra forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå