Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du fikk en alt for lang tiss, faktisk 25 meter. så nå kommer du ikke inn i noen jenter for resten av livet ditt. Jeg ønsker meg litt søvn! så snakkes i morra Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du forsover deg til et jobbintervju med en som tilfeldigvis har kontakter med alle arbeidsgivere i Norge, og ryktene begynner å gå. Du ender opp med drittjobb resten av livet. Jeg vil ha kaffe. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får kaffe, men du får ikke noe kopp til den. (varm kaffe er vondt å holde i hendene uten kopp, lykke til) Jeg ønsker meg en ny SEGA DS-16 Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du fikk en ny SEGA DS-16, men du mistet den i do å bæsjet på den... Jeg ønsker meg hår-gele... Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 du får en tube hårgele, men den er gammel og forderva. Du mister håret :O Jeg ønsker meg billetter til Metallica Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Oppfylt, men ørene dine ble sprengt for det var så høy lyd. Jeg ønsker at det blir litt kaldere. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kaldere blei det. men det ble for kalt og du frøys fast tunga di på en forbipaserende dame.. jeg ønsker å lage et bål :!: Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Du lager et bål, men i dit anus... Jeg ønsker meg at klokka var 6 Endret 6. juli 2007 av Markusll Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Klokka ble 6 men i ditt anus ?? ? ? ? ka faen? Ønsker meg en IS:D Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Du får en is men oppi ræva di? ? ka faen? Jeg ønsker meg mere tyggis Endret 6. juli 2007 av Markusll Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får tyggis, men oppi rompen? ? + ? ?? ??? ?? ? ka faen? Jeg ønsker meg en is. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får en is men den fikk dama di oppi ræva? ? ? ?? Ka faen? Jeg vil ha en ny mobil Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får ny mobil (nei, ikke oppi ræva) men bateriet på den var så dårlig at du får max brukt den i 10 min.. Jeg ønsker meg ny gitar.. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får en gitar, men uten strenger... Jeg ønsker meg sushi... Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får et fat med stekt sushi.. Jeg vil ha en god kjeks i hånda mi, den skal ikke være dekt med noe lugubert. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får en god kjeks i hånda, men siden jeg missforstod ønsket ditt får du hånden din dekt av noe lugubert og ikke kjeksen Jeg vil ha sommer hele året (#) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får sommer hele året, men da må du flytte til afrika, du kjenner ingen, hvis du skal ha sex, får du aids.. Jeg ønsker at pizza`en som fader`n lager nede snart blir ferdig.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Pizzan får du, og siden jeg er på besøk med deg er den drit god! Jeg ønsker meg cola til maten Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Cola har du fått, var akuratt nede og hentet den, men jeg drakk desverre opp alt.. Jeg ønsker meg snus etter maten.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Snusen får du vettu, men det du ikke vet er at jeg har sperma i snusen din! kansje ikke så lurt å drikke opp colaen alikavel jeg vil ha lamb of god på anlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå