Elvorn Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Nye strenger får du, men de er klint inn med seig og klissen olje så de blir umulige å spille på. Jeg ønsker meg fint vær. Endret 5. juli 2007 av Elvorn Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du får fint vær, men hjertet ditt takler det ikke og du dør. Jeg vul bli voldtatt av en flaggermus... Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du blir voldtatt av en flaggermus, men den hadde rabies. Så under samleiet ble du smittet... Jeg skulle ønske det var fredag Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Nå er det fredag, men bare for et kvart firdels sekund Jeg vil ha verdens beste PC, og et veldig sosialt liv blant vennene mine (Irl) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Du får verdens beste PC men den er for bra til å kjøre noe, og vennene dine også kalt nabohunden kommer å besøker deg hver dag Jeg skulle ønske at jeg slapp å rydde Endret 5. juli 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 du slapp å rydde fordi huset ditt brant opp jeg vil at kattungene kommer til live igjen. og de er like hele Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Live tar vare på dei døde kattungane dine. =| Eg vil ha ein kreativitetsboost. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Den får du lett, men da du fikk ideen om å lage hjembrennt, ble du forgifta og ble blind.. Skulle ønske jeg fikk en ost! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 DU får en ost, men den var desverre veldig gammel.. og du tålte den rett og slett ikke og daua.. Jeg øsnker meg en ny ost.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja den nye osten fikk du, men den ble litt smakt på av en rotte som hadde med seg den koslige svarte døden! du døde rett å slett! Kan ikke jeg få en sjikkelig ost da`? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nei. Jeg ønsker meg noe å drikke. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du fikk en splitter ny jarlsberg ost, men da du var på vei hjem med den glapp du den og den datt ned i et sluk. Jeg ønsker meg flere ønsker Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Du fikk en splitter ny jarlsberg ost, men da du var på vei hjem med den glapp du den og den datt ned i et sluk. Jeg ønsker meg flere ønsker tusen takk, jeg dreit meg ut der, du skal få flere ønsker du! men da du ønskte deg noe fikk du flere ønsker men alt gjikk til hælvette når du ønska deg en sjikkelig ost! Endret 6. juli 2007 av Axzter Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får mer snus men det er mocca og du blir stemplet homo Jeg ønsker meg enda mer snus Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 ja du får snus, men det er catch og da blir du stempla som uber homo! jeg vil ha saft Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du får saft, saften var tilogmed god, men radioaktiv. Så du muterer til et stort stygt monster. Jeg vil ha en ny skjerm Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Skjermen får du, tilogmed en 42 tommers plasma skjerm. men da du plugga skjermen i, kortslutta den og du fikk grådig vondt i tåa! Jeg vil ha en Mercedes 190 E Evolution, 1992 modell, 2.5, manual stikke! Endret 6. juli 2007 av Axzter Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det får du, men under en sanstorm oppdager du at du ikke har noe luftfilter, så da kommer sand inn i sylinderen og skjærer motoren. Ønsker meg en sikring på 350mA. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Å faen.. sikringa di skal du få. men sa ikke mor di at du ikke skulle leke med elektrisitet? lurt å høre på mamma! jeg vil ha en fanta kork! Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du fant en fanta kork på bakken, begynnte og leke med den og tok den i munnen. Det du ikke vist var at det var herpes på korken. Jeg ønsker meg en kjeeeempe lang tiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå