Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du avtaler at du skal møte meg (interessant person ), men han kjem aldri. Eg ynskjer at eg hadde evig liv frå no av og at ingenting negativt kan skje med ynskjet mitt. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du får evig liv. Men du blir truffet av en buss rett før ønske blir oppfylt, så du blir sittende i en rullestol resten av ditt evige liv. Jeg ønsker meg en egen planet! Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Du avtaler at du skal møte meg (interessant person ), men han kjem aldri. Eg ynskjer at eg hadde evig liv frå no av og at ingenting negativt kan skje med ynskjet mitt. 8996767[/snapback] Så kjip du er på avtaler da Vel, du får et evig liv, men det begynner etter hvert å irritere deg at du lever så sabla lenge. Til slutt gjør du hva du kan for å dø, og greier det ved å late som om du er død i 15 år. Edit: noen kom først. DarkerGlow: Du får en egen planet, men den er på størrelse og volum som en middels stor pannekake og det gror ikke annet enn kaktuser på den. Jeg kunne ønske jeg var prof på trommer! Endret 3. juli 2007 av Maj7 Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du ble kjempe-proff på trommer, du kunne spille fortere enn fort og fortere enn det også, og en dag du skulle teste ut hvor fort du kunne spille(max-tempo) så sliter du hver eneste sene i kroppen du bruker Jeg ønsker at jeg kunne ha spilt gitar kjempehøyt nå, uten å vekke nabolaget. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du klarer det. Du spiller høyere, høyere, høyere, høyere og så kommer plutselig THE BROWN NOTE, og du driter deg ut. (The Brown Note@Wikipedia) Jeg vil dimiteres fra forsvaret NÅ! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Det blir du, men 3. verdenskrig bryter ut. De trenger alle de kan få, så du blir sendt ut i krigen. Siden du ikke har full trening blir du skutt 2. dag Jeg ønsker at jeg kunne bli hva eller hvem jeg ville når jeg ville (feks hvis jeg så en katt, kunne jeg bli katten og så bli meg selv igjen når som helst) Endret 4. juli 2007 av Ashol Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du ble en sau, så ble du voldtatt av en mann fra New Zealand, og du nøt det, slik at du glemte å forvandle deg tilbake til menneskelig tilstand. Jeg ønsker meg en mobil som tåler vann Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du får en mobil som tåler vann, men den tåler ikke å være på land... Jeg ønsker at klokka var 9 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Klokka ble ni men det var i san fransisco. Jeg ønsker meg et paradox. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du får et paradox men siden jeg ikke vet hva det er så kommer en tyv å stjeler den. Jeg ønsker at katten slutte å banke opp den andre katten mens kattungen ser på. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Katten dreper kattungene først så kattungene slipper å se på at den andre katten blir banka. Jeg ønsker meg en pizza. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du fikk en pizza, men den hadde haggis-fyll. Jeg ønsker å feire bursdagen min Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du feirer bursdagen din, men for tidlig, så bursdagspolitiet kommer å arresterer deg... Jeg ønsker meg mere potetgull Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du får potetgull-mannen, men han sier dere ikke har mer potetgull og flytter til Jamaica... Jeg ønsker meg en god film. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Du får en filmrull som er laget av taco. Du kan dessverre ikke spise den, på grunn av plasten som er rundt og inni. Jeg ønsker meg noe å drikke. Endret 5. juli 2007 av BurTMastA Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det får du men det er chilisaus så du blir enda tørstere... Jeg ønsker at jeg kan fly. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du kan fly, men du kan ikke kontrollere farten. Du brenner opp i atmosfæren. Jeg ønsker meg en pose smash. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du får en pose smash, men den har logge i sola, så sjokoladen har smeltet. Jeg ønsker at det var bittelitt vind her, sånn at det ikke blir så varmt å ligge ute i sola Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det ble bittelitt vind uheldigvis var det noe fugler som satt og dreit i vinden, altså driten fløy i hodet ditt HELE tiden. Ønsker at den store katten vår kommer tilbake Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Katten kommer tilbake, eller det som er igjen av den da.. Jeg ønsker meg nye strenger til gitaren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå