Centuss Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du gjør den sprengsikker...men så overoppheter den pga du tettet luftinn/uttaket jeg ønsker meg en scooter Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Du får en skuter men den sprenger når du startern Jeg vil ja en skriveleif Endret 3. juli 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Den fikk du, du skrev ja istedenfor ha i ønsket ditt. Jeg vil ha et nytt luftgevær! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du får et luftgevær som desverre ikke bruker standard ammunisjon. Det eneste som passer til løpet lages av en eneboer i indre Sibir, og har en pris deretter... Jeg ønsker meg en sekk med penger Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du får en sekk med penger i et hus i en safe under bakken som ikke kan bli ødelagt jeg vil ha godteri som jeg ikke dør av men har det vondt og mister det i bakken så det knuser og at alle skal oppfylle dette ønske for så å twiste det så alle ler uten at noen bryr seg så jeg bare kan ha et langt ønske som ingen kommer til å gidde å lese men bare skrive "oppfyllt men du mister den/det i bakken så den/det knuser" men folk klager på at jeg skriver det da skal de ikke gjøre det selv men jeg vil at ønske mitt blir oppfyllt så jeg kan se Family Guy fordi det ikke ble oppfyllt i sta så vil jeg at det skal bli oppfyllt nå så jeg blir glad uten å måtte tenke på hva som skjer etter det. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Du drepte alle med dit lange og kjedelige innlegg, så du kjedet deg ihjel... Jeg ønsker meg mere penger Endret 3. juli 2007 av Markusll Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 oppfyllt men du mister den/det i bakken så den/det knuser Jeg vil ha Latterkongen ut. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du får latterkongen ut men han kommer inn igjen jeg vil ha godteri som jeg ikke dør av men har det vondt og mister det i bakken så det knuser og at alle skal oppfylle dette ønske for så å twiste det så alle ler uten at noen bryr seg så jeg bare kan ha et langt ønske som ingen kommer til å gidde å lese men bare skrive "oppfyllt men du mister den/det i bakken så den/det knuser" men folk klager på at jeg skriver det da skal de ikke gjøre det selv men jeg vil at ønske mitt blir oppfyllt så jeg kan se Family Guy fordi det ikke ble oppfyllt i sta så vil jeg at det skal bli oppfyllt nå så jeg blir glad uten å måtte tenke på hva som skjer etter det. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du får fortsatt ikke godteriet, alle er døde pga. innlegget ditt. Jeg skulle ønske at ting var billigere. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ting koster ingenting men du får ikke kjøpt noe for du er blakk! jeg vil ha godteri som jeg ikke dør av men har det vondt og mister det i bakken så det knuser og at alle skal oppfylle dette ønske for så å twiste det så alle ler uten at noen bryr seg så jeg bare kan ha et langt ønske som ingen kommer til å gidde å lese men bare skrive "oppfyllt men du mister den/det i bakken så den/det knuser" men folk klager på at jeg skriver det da skal de ikke gjøre det selv men jeg vil at ønske mitt blir oppfyllt så jeg kan se Family Guy fordi det ikke ble oppfyllt i sta så vil jeg at det skal bli oppfyllt nå så jeg blir glad uten å måtte tenke på hva som skjer etter det. OG at alle er døde pga. innlegget mitt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du dør. Jeg ønsker en bruker fjernet. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Latterkongen blir fjerna, men kjem uheldigvis tilbake igjen. Eg ynskjer at alle spel til Wii koste max 300,- norske kroner, eller at det i hvertfall var billegare, og at eg uansett har pengar nok til å kjøpe dei, pluss ein altmuligsikker Wii. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du får det som du vil, men det er bare et tilbud som varer i 15 minutter, og du rekker det ikke... Jeg ønsker at Latterkongen går ut, og ikke kommer tilbake Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Man prøver, men det går ikke så man hopper over innlegget til Latterkongen hver gang han skriver spam Jeg ønsker at det slutter å regne nå i sommerferien Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det slutter å regne, men det er i Singapore. Jeg ønsker meg en ny data! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Oppfylt. Du får en ny data, men den stammer fra 80-tallet. Jeg ønsker meg verdens største dvd samling. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Det får du, Snerk, men det er noko gale med alle dvdane og du kan ikkje sjå dei. Eg ynskjer at alle spel til Wii koste max 300,- norske kroner, eller at det i hvertfall var billegare, og at eg uansett har pengar nok til å kjøpe dei, pluss ein altmuligsikker Wii og det ikkje kan skje noko negativt med ynskjet. Edit: Litt for treig der. Edit 2: Ynskjet er oppfylt, Snerk. Endret 3. juli 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Det blir oppfyllt men det skjer ikke før om 8 år-. Jeg ønsker at katten ga meg en klem Endret 3. juli 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Northland Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Katten din gir deg en klem(?), men den blir sint å klorer i stykker ansiktet ditt. Du blir blind. Jeg ønsker meg en sel! Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du får stjålet en sel og har en fin kveld sammen med den, helt til sirkusdirektøren kommer og henter den igjen. Jeg kunne ønske jeg møtte en veldig interessant person! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå