Vannfrisk Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du får Wee, men den var ødelagt og sendte ut en merkelig stråling som gjorde at du mistet forstanden. Jeg ønsker at jeg ikke ble maset på. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Du blir ikke maset på, men flatklemt :S Jeg vil ha en ny penn, den må være perfekt, men ikke dekket i noen form for bæsj og/eller andre kroppsvæsker (Eller andre ting som kan ødelgge for meg eller pennen). Den må virke perfekt og ikke være noen problemer med, den må heller ikke føre med seg problemer eller bli ødelagt, og den skal plasseres i hånden min og ikke i anus som avtalt Endret 2. juli 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
zyprex Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Too late.. hehe Endret 2. juli 2007 av zyprex Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du får pennen din, og blir et sosialt utskudd. Jeg vil ha 1000 kr uten å gi noe for dem. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du får 1000 kroner, med litt blå maling på. Når du skal bruke dem blir du arrestert for forsøk på å bruke stjålede penger. Vil på Mötley Crüe-konsert uten at jeg, noen jeg kjenner/er glad i eller noe som tilhører meg eller noen jeg kjenner/er glad i sine eiendeler blir most, ødelagt, forsvunnet eller lagt på månen. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du kommer det på Mötley Crüe konsert, men gitaristen er så vraka at han kollapser under konsertintroen. Jeg vil bli kvitt alergien min. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 du blir kvitt den for legen din gir deg en kur , men den var ikke skikkelig testet ut så du falt i koma å var der i 25 år å når du våknet var du lamm fra halsen og ned . jeg vil bli kvitt alergien min uten noen konsekvenser Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du blir kvitt allergien din uten konsekvenser, men bare i 0.3 sek før den kommer tilbake med tidobbel styrke Jeg ønsker at jeg aldri mer må på do Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 du må aldri mer på do, men det fører til at alt du spiser å drikker vil samle seg inni deg å du vil eksplodere å dø jeg vil bli kvitt allergien min for alltid uten konsekvenser. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Du må aldri mer på do, fordi du på merkelig vis har blitt lammet i urinblæra. Uheldigvis er konsekvensen av å aldri gå på do at urinen lekker ut i diverse steder i kroppen hvor det helst skal være urinfritt. Det er veldig vondt for deg. Veldig veldig vondt. Etter 2 minutter og 8 sekunder av denne smerten beslutter du å ende lidelsen. Vil ha en mopp(men ikke stukket på plasser der mopper ikke skal stikkes). edit- argh. kan vi late som denne posten er under kontorstol nå? Endret 3. juli 2007 av edge Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du blir kvitt allergien din or alltid uten konsekvenser, men GPRen din blir spist opp av maur Jeg ønsker at jeg aldri mer må på do og at jeg ikke eksploderer! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du må aldri mer på do, men du må alikevell... gjøre det, men du slipper å gå helt til do Jeg ønsker meg mer plass Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du får 3 kilobyte til å boltre deg på. Jeg ønsker meg en strekkodeleser. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du får en strekkodeleser men den leser ikke riktig Jeg ønsker meg at jeg ikke var trøtt Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du er ikke trøtt lengre, men det er p.g.a smertene du har i foten etter noen kuttet den av... Jeg ønsker klokka var mere Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Ingen var enig med deg, så tida gikk tilbake et døgn og to timer. Jeg ønsker meg en Peccatum-cd Endret 3. juli 2007 av Blikeng91 Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du får cd'n, men den er full av hakk og riper. Jeg ønsker meg en kjæreste Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du får ein kjæreste, men kjæresten stikker av med alt du eiger. Eg ynskjer at Super Paper Mario og Super Smash Bros. Brawl hadde komt ut tidlegare og at eg hadde fått dei til bursdagen min om 17 (?) dagar. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Du får spillene, men i det du putter i Super Paper Mario sprenger Wii'en din til himmels. Jeg ønsker fortsatt at MGS3-tråden min blir gjenåpnet Endret 3. juli 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det blir den, men den blir spammet ned og stengt igjen. Eg ynskjer meg ein sprengsikker Wii med Super Paper Mario og Super Smash Bros. Brawl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå