Markusll Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Du får en bobil, uten motor... Jeg skulle ønske at skrivebordet mit ikke var seigt... Endret 1. juli 2007 av Markusll Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Skrivebordet ditt er ikke seigt men det tar 10323423err+123 å fjerne alt seigtet Jeg ønsker at katten tilgir meg Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Katten din tilgir deg, men bare under visse betingelser som jeg ikke tør nevne. Jeg ønsker at jeg slipper å reparere sykkelen etterpå Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du slipper å reparere sykkelen din etterpå, for moren din ga deg en ny. En trehjulssykkel... Jeg ønsker at jeg ikke må pisse! Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du tissa deg ut. Jeg ønsker meg en vepsefri sommer. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du får en vepsefri sommer, men du blir plaget av flere mygg heller. Ønsker at jeg kunne sove for alltid. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du dør. Jeg ønsker meg en oppdatert spilleliste på mp3-spilleren. Begynner å gå lei av det jeg har. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Mp3 spilleren din er nå full av ultra-sær moderne klassisk musikk, enjoy! Jeg vil ha Et privat studio i kjelleren, uten å betale noen ting for det! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du får et privat studio i kjelleren, men det det funker ikke! Jeg vil ha en Brusboks! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du får en brusboks, men den er fylt med Lidl-brus som gikk ut på dato for 2 år siden. Jeg ønsker meg fint vær i Stavanger når jeg er der Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det blir det, men du er der aldri... Jeg vil ha en penn! Den må være knalltøff og jeg vil ha den i hånden, ikke oppi rompa som avtalt! Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Du får en penn, den er knalltøff, du får den i hånden og ikke oppi rompa som avtalt. Men det er ikke blekk i den, den er også smurt inn med elefant bæsj Jeg ønsker at jeg gadd å gå ut. Endret 2. juli 2007 av Markusll Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du får en penn, den er knalltøff, du får den i hånden og ikke oppi rompa som avtalt. Men det er ikke blekk i den, den er også smurt inn med elefant bæsj Jeg ønsker at jeg gadd å gå ut. 8986870[/snapback] Du gidder å gå ut, men så fort du har komt deg ut så går du rett inn igjenn. Jeg ønsker meg ny stasjonær data ^^ Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du får en 10 år gammel BRUKT Dell. jeg ønsker meg et problemfritt liv. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du får det, men det blir kort. Jeg ønsker at MGS3-tråden min blir åpnet igjen. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Oppfylt! Du truet med og banke alle hvis den ikke ble åpnet, men ble banna rett etter =) Jeg vil ha en dame som er den fineste i verden som INGENTING kan skje med, ska være 14 og ikke 49954år! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du får den fineste damen i verden, uheldigvir for deg er hun verdens fineste i øynene til den afrikanske Baka stammen. Du syns hun er dritstygg. Jeg vil ha blyant som er bra å skrive med og uknekkelig. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Du får en blyant som er bra å skrive med, den er også uknekkelig. Men du mister den i en busk og du finner den aldri igjen... Jeg ønsker meg en god film Endret 2. juli 2007 av Markusll Lenke til kommentar
zyprex Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du får en god film, og ser den alene en fredagskveld, men det er en bombe i DVD`en som detoneres når filmen er ferdig. Jeg vil en ny fotball. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du får en ny fotball men du kveles Jeg vil ha en Wee! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå