AnewZ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Du får en fin båt reiser ut i på havet, og der gikk det hull i båten så den sank. Jeg ønsker meg en fin tur til Danmark i dag 8980177[/snapback] Du får en fin tur til Danmark idag, desverre kommer du ikke tilbake i livet. Jeg ønsker meg en fin sykkel :!: Edit: Var 10 sekunder for sen =p .. Oppfyll Lockbreaker sitt ønske Endret 1. juli 2007 av Ymmot10 Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du får en ny fin sykkel... Du skal teste den sykler så fort du klarer ned en bakke men Hjulet løsner du går på tryne i stor fart river opp hele trynet og dør Jeg Ønsker meg et Lian li kabinett Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du får et Lian Li kabinett, men det er helt herpa. Jeg ønsker meg en ball. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du får en ball, en stor ball i pungen, da sprekker pungen Jeg vil ha moped! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 du får en moped, som riktignok er ubrukelig jeg ønsker meg en finfin hjemmeside, altså ikke piczo eller annet søl Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 du får en moped, som riktignok er ubrukelig jeg ønsker meg en finfin hjemmeside, altså ikke piczo eller annet søl 8980959[/snapback] du får en finfin hjemmeside, men gløymer kva adressa er. eg ønskjer meg pistasje-is. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det viser seg at serveringa tok feil av det og guacamole. Jeg vil ha ett hus. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du får et hundeHUS jeg ønsker meg en tomat Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du får en "stuffed-tomato" som er fylt med kjøtt, og kjøttet inneholder blant annet Aids, hiv og ett nytt virus som får deg til å miste armene iløpet av noen sekunder. Og ja, så klart spiser du tomaten. Jeg ønsker meg Lett-motorsykkel lappen. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du får en lett motorsykkel lappen men den gjelder bare for motorsykler under 1kg. jeg ønsker noen viste hva navnet mitt betydde. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det er noen som vet hva navnet dit betyr, men siden du ikke gidder å lete på google, så sier han det ikke til deg Jeg ønsker meg en bra sang jeg ikke blir lei. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Sangen er så bra at du blir påvirket. Og siden sangen handler om selvmord, velger du også å ta selvmord. Jeg ønsker meg en varm pizza på bordet, NU! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du får en varm pizza på bordet, den er faktisk så varm at den brenner opp alt i en omkrets på 1000000000000000000000000^2 mil Jeg vil ha mat! Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du får mat. Men den er giftig og du blir lilla etter du har spist. Jeg ønsker at jeg ikke var trøtt. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Du blir ikke mere trøtt, du får heller alrdi sove mere. Jeg ønsker meg mere Balls of Steel klipp. Endret 1. juli 2007 av Markusll Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 det får du, hvor du blir køddet med ønsker meg en traktor som kan gå i 70km/t Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du fikk en som gikk i over 70 nemelig 71 Jeg ønsker meg En romferje i hagen. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du fikk en romferje i hagen, men aliene som bor i kjelleren din stjal den. Jeg ønsker meg noe å gjøre Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 du får noe å gjøre. Du finner på å gjøre selvmord. Jeg ønsker meg bedre mobil Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du fikk en bedre mobil men det var en typisk fjortis-jente mobil så du ble banket opp og kalt homo. en uke etter mistet du den i bakken så den knuste Jeg ønsker meg en Bobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå